محافظ صفحه گوشی سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل پلیمر نانو

Polymer Nano Screen Protector For Samsung Galaxy S22 Plus

قیمت 95,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Polymer Nano Screen Protector For Samsung Galaxy S22 Plus

محافظ صفحه گوشی سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل پلیمر نانو

آشنایی با انواع محافظ صفحه اس ۲۲ پلاس قبل از اقدام به خرید این اکسسوری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام بدهید. ویژگی های بهترین محافظ صفحه گوشی را می‌دانید، المان های مهم برای خرید گلس گوشی Galaxy S22 Plus کدام‌ها هستند؟

محافظ صفحه گوشی سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل پلیمر نانو یکی از جدیدترین مدل‌های موجود برای این اسمارت فون گران قیمت محسوب می‌شود. ویژگی‌های نسبتا خوبی دارد و با توجه به مشخصاتی که دارد، عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد.

انواع گلس و محافظ صفحه گوشی بسته به نوع متریالی که دارند تاثیر متفاوتی هم در ایمنی نمایشگر ایجاد می‌کند. محافظ صفحه سرامیکی، پلیمر، شیشه ای، گلس‌ های چندلایه از جمله انواع این اکسسوری شمرده می‌شوند. بستگی به نوع استفاده شما از گوشی موبایل دارد. اگر جزو افرادی هستید که گوشی به صورت مداوم از دستتان می‌افتد و توجه کافی به ایمنی آن را ندارید بهترین گزینه برای شما انتخاب از بین مدل های شیشه ای و خرید گلس اس ۲۲ پلاس است. در صورتی که از می‌خواهید از محافظ صفحه برای ایمنی حداقلی استفاده کنید و در عین حال ضخامت و حجم زیادی را به نمایشگر آن اضافه نکنید خرید محافظ صفحه سامسونگ S22 Plus مدل پلیمر نانو یکی از گزینه‌های پیش روی شماست.

مشخصات محافظ صفحه نانو گوشی اس ۲۲ پلاس

  • محافظ صفحه نانو پلیمر از شیشه ساخته نشده است. یعنی اگر نمایشگر گوشی ضربه شدیدی ببیند لایه روی آن نمی‌شکند و خرد نمی‌شود.
  • عملکرد این نوع از محافظ صفحه به شکلی است که با جذب شدت ضربه و جلوگیری از انتقال آن به نمایشگر مانع از آسیب دیدن نمایشگر می‌شود. البته باید بدانید که میزان ضربه‌گیری محافظ صفحه نانو S22 Plus در مقایسه با مدل‌های شیشه‌ای پایین‌تر است و در برابر ضربه‌های شدیدتر عملکرد مناسبی ندارد.
  • ویژگی حائز اهمیت محافظ صفحه گوشی گلگسی اس ۲۲ پلاس ، ضخامت بسیار پایین و شفاف بودن آن است. وجود این دو فاکتور موجب می‌شود که کیفیت و وضوح صفحه نمایش تا حد زیادی حفظ شود و در کنار این موضوع تاثیر منفی کم‌تری بر میزان لمس پذیری نمایشگر داشته باشد.
  • میزان پوشش دهی این محافظ صفحه شامل کل بخش‌های نمایشگر گوشی می‌شود. بخش لنز دوربین سلفی گوشی برش داده شده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Polymer Nano Screen Protector For Samsung Galaxy S22 Plus به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *