محافظ صفحه مات نیلکین گوشی اپل ایفون 14 پلاس مدل Fog Mirror

Nillkin Amazing Fog Mirror Full matte glass for iPhone 14 Plus

قیمت 419,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Amazing Fog Mirror Full matte glass for iPhone 14 Plus

محافظ صفحه مات نیلکین گوشی اپل ایفون 14 پلاس مدل Fog Mirror

شرکت نیلکین در میان انواع مختلف لوازم جانبی ای که تولید می کند، شامل کیف، قاب، شارژر، هدفون و …، در زمینه تولید گلس یا همان محافظ صفحه گوشی ها نیز فعالیت می نماید و انواع گوناگون محافظ صفحه ها را با ویژگی ها و کارکردهای مختلف ساخته و روانه بازار می کند. که از جمله این گلس ها می توان به محافظ صفحه مات نیلکین گوشی اپل iPhone 14 Plus مدل Fog Mirror اشاره کرد.

محافظ صفحه گوشی iPhone 14 Plus مدل Fog Mirror ساخته شده از شیشه تولید کارخانه Asahi Glass Co (AGC) ژاپن هست که در زمینه تولید شیشه های با کیفیت در سطح جهان بسیار موفق و مشهور هست. بنابراین جنس محافظ صفحه گوشی آیفون 14 پلاس دارای کیفیتی فوق العاده هست و مقاومت بسیار بالایی در برابر شوک و ضربه از خود نشان می دهد. این محصول شرکت نیلکین دارای ساختاری مات می باشد و به همین دلیل نیز از انعکاس نور جلوگیری می کند تا کاربر به راحتی بتواند در فضاهای باز نیز با گوشی خود کار کند و از کار با آن لذت ببرد.

محافظ صفحه گوشی iPhone 14 Plus مدل Fog Mirror دارای سختی 9H می باشد و ازین رو صفحه گوشی را تا حد زیادی در برابر ضربه و به موقع سقوط محافظت می کند. ساختار مات آن سبب شده تا اثر انگشت و لک به راحتی بر روی آن نیفتد و کاربر نیازی به تمیز کردن مداوم صفحه گوشی خود نداشته باشد. این گلس گوشی اپل ایفون 14 پلاس دارای شفافیت و وضوح بسیار بالایی هست و به خاطر ضخامت کمی هم که دارد تاثیری در حساسیت تاچ گوشی ایجاد نمیکند. لبه های این محافظ صفحه 2.5D هست و با تکنولوژی CNC، با دقت بسیار بالایی برش داده شده است.

محافظ صفحه نیلکین گوشی iPhone 14 Plus تا حد امکان کل صفحه گوشی را پوشش می دهد و خللی در سایز و اندازه صفحه ایجاد نمی کند. خرید این محافظ صفحه برای کسانی که ساعات زیادی را با گوشی کار می کنند و یا برای کسانی که گیمر هستند توصیه می شود، چون با توجه به ویژگی هایی که دارد تا حد امکان از آسیب به چشم و خسته شدن آن جلوگیری می نماید و کاربر می تواند زمان زیادی را با خیال راحت از گوشی خود استفاده نماید و از کار با آن لذت ببرد. قیمت خرید محافظ صفحه گوشی iPhone 14 Plus مدل Fog Mirror نیز با توجه به کارکردها و خصوصیات آن مناسب است و می تواند یکی از انتخاب کاربران برای محافظت از صفحه گوشی خود باشد.

مشخصات فنی Nillkin Amazing Fog Mirror Full matte glass for iPhone 14 Plus

برند
نیلکین
جنس
شیشه
ساختار
مات
ویژگی ها
تهیه شده از شیشه ساخت کارخانه Asahi Glass Co (AGC) ژاپن با کیفیت بسیار بالا
دارای ساختاری مات با پوشش کامل صفحه گوشی
جلوگیری از انعکاس نور بر روی صفحه گوشی
ضخامت نسبتا کم (0.33 میلی) با شفافیت بسیار خوب
دارای سختی 9H با مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
استفاده از تکنولوژی برش CNC، در برش لبه های آن
دارای لبه های 2.5D با حساسیت تاچ بسیار خوب
دارای ساختار مات به منظور جلوگیری از افتادن اثر انگشت و لک بر روی آن

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Amazing Fog Mirror Full matte glass for iPhone 14 Plus به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *