محافظ صفحه نیلکین تبلت شیائومی Pad 5/Pad 5 Pro مدل +H

Nillkin Amazing H+ glass screen protector for Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro

قیمت 699,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Amazing H+ glass screen protector for Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro

محافظ صفحه نیلکین تبلت شیائومی Pad 5/Pad 5 Pro مدل +H

یکی از آسیب پذیرترین قسمت های تبلت در برابر ضربه و سقوط، قسمت صفحه نمایش آن می باشد. این بخش تبلت به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد هزینه نسبتا زیادی را به استفاده کننده تحمیل می نماید. بنابراین هر کاربری برای جلوگیری از این مشکل، به فکر تهیه محافظی برای صفحه تبلت خود می افتد که حداقل تا اندازه ای جلوی این آسیب را بگیرد. باتوجه به این نیاز کاربران، شرکت های تولید کننده لوازم جانبی تبلت اقدام به تولید انواع مختلفی از محافظ صفحه نمایش در جنس و مدل های مختلف نموده و روانه بازار کرده اند. جنس عمده این محافظ ها از شیشه هست و معمولا به شکلی طراحی می شود که حداکثر صفحه را بپوشاند.

ویژگی های محافظ صفحه نیلکین تبلت شیائومی پد 5/پد 5 پرو

  • حال یکی از این گلس های محافظی که تولید و عرضه شده، گلس نیلکین تبلت شیائومی Pad 5/Pad 5 Pro می باشد. این گلس دقیقا مطابق با مدل تبلت شیائومی Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro طراحی شده و تقریبا تمام صفحه تبلت را به خوبی در بر گرفته و به صورت کامل از آن محافظت می کند.
  • جنس محافظ صفحه نیلکین مدل H+ تبلت Pad 5/Pad 5 Pro از شیشه ساخت شرکت AGC کشور ژاپن تهیه شده که با استفاده از نانو تکنولوژی HARVES ساخته شده و دارای استحکام و شفافیت بسیار خوبی می باشد.
  • ضخامت این گلس بسیار نازک بوده و تقریبا در وضوح و عملکرد لمسی صفحه نمایش گوشی هیچ تاثیری نمی گذارد و کاربر با خیالت راحت می تواند از آن استفاده کند و در عین حال از امنیت صفحه نمایش گوشی خود نیز تا حد زیادی مطمئن باشد.
  • گلس نیلکین تبلت شیائومی پد 5 – پد 5 پرو با سختی 9H طراحی و ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خراشیدگی از خود نشان می دهد.
  • از مزایای دیگر این نوع گلس نصب آسان آن بر روی صفحه هست که نیاز به تخصص خاصی ندارد و خود کاربر می تواند با کمی دقت به راحتی آن را نصب نماید.
  • گلس تبلت Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro مدل Nillkin دارای شفافیت بسیار بالایی هست و به همین خاطر کیفیت صفحه تبلت را پایین نمی آورد. ضخامت این گلس تنها 0.3 میلی متر است و از این رو همان طور که گفته شد کیفیت صفحه رو پایین نمی آورد و در وضوح و شفافیت آن تاثیر چندانی نمی گذارد.
  • لبه های گلس تبلت پد 5/پد 5 پرو شیائومی به صورت 2.5 بعدی برش داده شده و بسیار سیقلی و صاف می باشد و بنابراین هیچ آسیبی به موقع استفاده از آن متوجه دست کاربر نمی باشد.

همان طور که قبلا هم اشاره شد، این نوع گلس برای انواع مختلف برندها و مدل ها طراحی و ساخته شده است و اینک در فروشگاه تبلت فون با قیمت بسیار مناسب آماده عرضه خدمت کاربران محترم می باشد.

مشخصات فنی Nillkin Amazing H+ glass screen protector for Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro

برند
نیلکین
مدل
+H
ضخامت
0.3 میلی متر
ویژگی ها
توليد شده با فناوری نانو
مقاومت بسیار عالی در برابر ضربه
وضوح و شفافیت بسیار بالا
دارای لبه هایی با قوس 2.5D
منطبق با صفحه نمايش تبلت
قابلیت فیلتر اشعه مضر فرا بنفش
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و چربی
ضخامت بسیار کم
عدم تاثیر منفی در تاچ تبلت

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Amazing H+ glass screen protector for Xiaomi Pad 5/Pad 5 Pro به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *