محافظ و کاور اپل ایرتگ Apple AirTag مدل سیلیکونی

Apple AirTag Silicone Protective Case

قیمت 109,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Apple AirTag Silicone Protective Case

محافظ و کاور اپل ایرتگ Apple AirTag مدل سیلیکونی

کاور سیلیکونی اپل ایرتگ چیست و چه کاربردی دارد؟

به جرات می‌توان گفت ردیاب اپل ایرتگ یکی از بهترین و کارامدترین اکسسوری‌های تولید شده از سوی این کمپانی بزرگ خوانده می‌شود. این وسیله با استفاده از تکنولوژی باند سریع و ارسال موقعیت فعلی خود از طریق نرم افزار (Find My) به شما کمک می‌کند که وسیله‌های خارج از دسترس‌تان را به‌راحتی پیدا کنید.

اما در نظر داشته باشید که این وسیله بسیار کوچک و سبک است. به‌راحتی ممکن است از دستتان بیفتد و آسیب ببیند، یا در حالت غیر فعال باشد و فراموش کنید که ردیاب را کجا گذاشته‌اید. با خرید محافظ و کاور اپل ایرتگ Apple AirTag مدل سیلیکونی می‌توانید به‌راحتی این وسیله را حمل کنید، از کیف یا بند لباستان آویزان کنید و نگران گم شدن و آسیب دیدن آن نباشید.

این کاور محافظ اپل ایرتگ حالت جاکلیدی و آویز دارد و از سیلیکون ساخته شده است. این متریال به‌خوبی می‌تواند ردیاب هوشمند شما را از صدمات احتمالی در امان نگه دارد.

لازم است بدانید که محافظ و کاور اپل ایرتگ Apple AirTag مدل سیلیکونی تاثیر منفی روی عملکرد انتقال سیگنال‌های ردیابی و صدای دستگاه ایجاد نمی‌کند.

یکی دیگر از مشخصات جذاب و دوست‌داشتنی محافظ و جاکلیدی Apple AirTag تنوع رنگ بالای ان است. رنگ‌های کاور را می‌توانید با رنگ لباس‌، کیف و یا هر وسیله‌ی دیگری که ایرتگ را به آن وصل می‌کنید هماهنگ کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Apple AirTag Silicone Protective Case به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *