محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus تمام صفحه

Full Glass Screen for Samsung Galaxy S20 Plus

قیمت 195,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Full Glass Screen for Samsung Galaxy S20 Plus

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی روز به روز بزرگ‌تر از قبل شده و این مساله محافظت از صفحه نمایش گوشی را سخت‌تر از قبل کرده است. در میان لوازم جانبی گوشی Samsung Galaxy S20 Plus انواع محافظ صفحه می‌توان پیدا کرد که هر یک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus تمام صفحه یکی از چندین مدل محافظ صفحه این گوشی است که در مقایسه با سایر مدل‌ها ضربه‌گیری بیشتری دارا می‌باشد. در واقع محافظ صفحه شیشه ای تمام صفحه گوشی سامسونگ اس 20 پلاس در مقایسه با مدل‌های پلیمری، نانو و برچسب‌ها علاوه بر ضد خش بودن با دارا بودن ضریب سختی 9H در برابر ضربه مقاومت بسیار بیشتری دارد. برای خرید محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus تمام صفحه پیشنهاد می‌کنیم با سایر ویژگی‌های این کالا بیشتر آشنا شوید تا با آگاهی کامل اقدام به تهیه محافظ صفحه مناسب برای گوشی S20 Plus کنید.

با وجود اینکه سازندگان گوشی‌های هوشمند امروزی برای محافظت از صفحه نمایش تدابیری در طراحی این دستگاه‌ها اعمال می‌کنند اما این میزان از محافظت پیش‌فرض برای جلوگیری از آسیب کافی نیست. با خرید محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus تمام صفحه علاوه بر جلوگیری از ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش از شکستگی تاچ ال سی دی نیز تا جای ممکن می‌توان جلوگیری کرد.

خرید محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 تمام صفحه

از ویژگی‌های بارز محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ گلکسی S20 Plus تمام صفحه پوشش تقریبا کامل پنل جلویی گوشی است. این ویژگی باعث می‌شود در صورتی که گوشی از کناره‌ها ضربه بخورد گلس تا جای ممکن از شدت ضربه بکاهد. تمامی نقاط این گلس فول گوشی اس 20 پلاس دارای خاصیت چسبندگی می‌باشند. این ویژگی باعث می‌شود عملکرد تاچ نمایشگر پس از نصب گلس Samsung S20 Plus تمام صفحه با هیچ اختلالی مواجه نشود.

ظاهر و طراحی محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ اس 20 پلاس تمام صفحه به گونه‌ای است که با دارا بودن فریم مشکی پس از نصب هارمونی تمام و کمالی بین گلس و پنل جلویی ایجاد می‌شود. برای نصب محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ S20 Plus تمام صفحه پس از گردگیری کامل پنل گوشی و کندن لیبل کافیست گلس را روی سنسورهای بالایی گوشی تنظیم کنید و اقدام به نصب آن نمایید. در آخر می‌توان گفت با در نظر گرفتن قیمت محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus تمام صفحه و هزینه تعمیر نمایشگر گوشی، خرید این کالا می‌تواند اقدامی هوشمندانه برای جلوگیری از هزینه‌های چندین برابری باشد.

مشخصات فنی Full Glass Screen for Samsung Galaxy S20 Plus

مقاوم در برابر ضربه
ضد خش
سایر ویژگی ها
وضوح و شفافیت عالی
مطابق با مدل دستگاه و پوشش دهی کامل
عدم تغییر کیفیت تصویر نمایش داده شده
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و چربي

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Full Glass Screen for Samsung Galaxy S20 Plus به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *