مچ بند هوشمند آنر بند 6 Honor Band

Huawei Honor Band 6

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Huawei Honor Band 6

مچ بند هوشمند آنر بند 6 Honor Band

مچ‌بندهای هوشمند از محبوب‌ترین گجت‌ها هستند. برخی از مدل‌های مچ بند اخیرا با صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی عرضه می‌شوند. مچ بند هوشمند Honor Band 6 هم یکی از این مدل‌هاست. شاید بتوان گفت نمایشگر بزرگ‌تر یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مچ بند هوشمند باشد. اگر سایز نمایشگر این اسمارت بند را در نظر بگیرید، به عبارتی می‌توان گفت آنر بند ۶ تلفیقی از مچ بند و ساعت هوشمند است.

بند آنر بند 6

مچ بند هوشمند انر بند 6 با یک بند سیلیکونی عرضه شده است. بندی باکیفیت، بادوام و در عین حال بسیار زیبا. همراه با قفل سگکی به رنگ مشکی. یک پل متحرک هم روی بند اضافه شده که بهتر می‌توانید هانر بند 6 خود را روی مچ دستتان چفت کنید.

مشخصات صفحه نمایش مچ بند هوشمند Honor Band 6

صفحه نمایش دستبند هانر بند 6 در ابعاد 1.4 اینچ است. صفحه نمایشی مستطیل شکل از نوع AMOLED با رزولوشن و وضوح تصویر 194 در 368 پیکسل. این ارقام نشان‌دهنده توانایی بالای نمایشگر این گجت برای نمایش محتوای آن است. اگر نگاهی به مقایسه می بند ۵ و آنر بند ۶ بیاندازید، متوجه قدرت نمایشگر این اسمارت بند خواهید شد.

تنوع واچ فیس دستبند هوشمند آنر بند 6

اگر خرید آنر بند ۶ تصمیم شماست، بیش‌تر از 100 تنوع واچ فیس پیش‌رویتان قرار دارد. این واچ فیس‌ها طرح‌های مختلفی دارند و تقریبا شامل سلیقه‌های متعددی می‌شوند.

سنسورهای مچ بند هوشمند Honor Band 6

  • سنسور سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)

با خرید مچ بند Honor Band 6 می‌توانید میزان اکسیژن خون‌تان را بسنجید. به ضعف و خستگی جسم‌تان در هر لحظه پی ببرید و به این ترتیب بیش‌تر مراقب سلامتی‌تان باشید. این دستبند سلامتی اطلاعات دقیق و کم‌خطایی را به شما ارائه می‌دهد.

  • سنسور سنجش ضربان قلب

هانر بند ۶ همیشه همراه شماست. اگر در حال ورزش کردن باشید یا در هر شرایط دیگر می‌توانید به‌وسیله این مچ بند هوشمند ضربان قلبتان را اندازه بگیرید. هواوی برای پایش هرچه دقیق‌تر ضربان قلب از سنسور TruSeenM 4.0 در اسمارت بند جدیدش بهره گرفته است. بنابراین می‌توان گفت این سنسور طبق ادعای کمپانی سازنده دقت بالایی دارد و اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • مچ بند هوشمند هانر بند 6 بر خوابتان نظارت می‌کند

هواوی با بکارگیری سنسور TruSleepM ، سیستم نظارت بر خواب کاربران را نیز در اسمارت بند جدیدش جای داده است. وقتی در حالت خواب هستید، هانر بند ۶ مدت خواب، کیفیت آن و نوع خوابی که به آن رفتید را می‌سنجد. با بررسی اطلاعاتی که این مچ بند به شما می‌دهد می‌توانید کیفیت خوابتان را بهبود ببخشید.

  • پایشگر سلامت زنان

قابلیت ویژه‌ای که اخیرا روی بعضی از ساعت و مچ بندهای هوشمند تعبیه شده و در آنر بند ۶ هم وجود دارد، قابلیت نظارت بر سیکل قائده‌گی زنان است. این پایشگر با اطلاعاتی که از این دوره دریافت می‌کند، قادر است اطلاعات مفیدی برای کاهش میزان استرس و افزایش سلامت کاربر ارائه بدهد.

  • آنر بند 6 و تناسب اندام

بدون شک ردیابی تناسب اندام و فعالیت‌های ورزشی، یکی از اصلی‌ترین دلایل ما برای خرید مچ بند هوشمند است. هانر بند ۶ با بررسی فعالیت‌های ورزشی شما و توانایی تحلیل 10 نوع حالت ورزشی در کنارتان خواهد بود. این گجت هوشمند قادر است نوع فعالیت ورزشی که در حال انجام دادن آن هستید را به‌صورت خودکار تشخیص بدهد.

مشخصات باتری Honor Band 6

باتری هانر بند 6 معادل با 180 میلی‌آمپرساعت است که طبق ادعای هواوی قادر است با یک بار شارژ تا 14 روز همراه شما باشد. البته در نظر داشته باشید که این میزان از شارژدهی باتری مربوط به حالت استندبای مچ بند است. اگر به‌صورت مداوم از هانر بند خود استفاده کنید این عدد به 10 ساعت کاهش می‌یابد.

 

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Huawei Honor Band 6 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *