(دیدگاه کاربر 1)

هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

Samsung Galaxy Buds Pro

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Samsung Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro جدیدترین ایرفون کمپانی سامسونگ است که برای اولین بار به همراه گوشی S21 معرفی شده است. این هدفون که از نظر ظاهری با نسخه قبلی (بادز لایو) متفاوت است، دارای صدای بسیار قدرتمند و واضح است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته ANC هم در مکالمات تلفنی و هم در گوش دادن به موزیک تجربه بسیار لذت‌بخشی برای کاربران گلکسی بادز پرو به ارمغان آورده است. در مکالمات تلفنی تکنولوژی حذف نویز اکتیو صدای دنیای بیرون را به شکل فوق‌العاده‌ای حذف می‌کند.

قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

ویژگی‌های Buds Pro در یک نگاه

  • مقاوم برابر آب ـ IPX7
  • سازگار با اندروید، iOS و سایر سیستم عامل‌ها
  • طراحی خیره کننده و منحصر بفرد
  • دارای تکنولوژی ANC
  • کیفیت صدای استودیویی و ۳۶۰ درجه
  • ۲۸ ساعت بدون نیاز به شارژ

قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو تا به اینجای کار بهترین ایبادز تولید کمپانی سامسونگ است که می‌توان مهم‌ترین رقیب ایرپاد پرو اپل قلمداد کرد. طراحی هندزفری Samsung Galaxy Buds Pro که با شماره کد SM-R190 شناخته می‌شود شباهت زیادی به سری بادز و بادز پلاس دارد. این طراحی به شکلی است که ایرفون‌ها به راحتی روی گوش‌تان قرار می‌گیرد و وزن آن چندان برای‌تان محسوس نخواهد بود. از طرفی استاندارد بودن دیزاین آن به شما این اطمینان را می‌دهد که در طی فعالیت‌های روزانه نگران افتادن ایرفون‌ها از گوش‌تان نخواهید بود.

قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

قابلیت غیر فعال شدن اکتیو نویز کنسلینگ Galaxy Buds Pro به هنگام شروع شدن مکالمه از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول است. با وجود ویژگی ANC قابلیت‌های بسیار زیادی برای کاربران فراهم شده است. به هنگام استفاده از هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro مهم نیست در محیط آرام قرار دارید یا شلوغ، شما هستید که با فشار دادن دکمه‌ی ANC انتخاب می‌کنید صدای محیط را بشنوید یا صدای موزیک را. سامسونگ در طراحی بادز پرو از سه عدد میکروفن استفاده کرده تا در کنار ویژگی ANC بهترین کیفیت صدای ممکن از شما به گوش مخاطب‌های‌تان برسد.

قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

مقاوم برابر قطرات آب

هدفون سامسونگ Galaxy Buds Pro دارای استاندارد IPX7 می‌باشد تا کاربران در استفاده از این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف با محدودیت مواجه نشوند. به یاد داشته باشید که این استاندارد نشانگر ضد قطرات آب بودن این دستگاه است و نمی‌توان از آن در زیر آب استفاده کرد.

فناوری Dolby Head Tracking

تجربه شنیدن صدای ۳۶۰ درجه به لطف بهره‌گیری از فناوری Dolby Head Tracking از دیگر ویژگی‌های جذاب هندزفری Galaxy Buds Pro است.

تجربه ۲۸ ساعته بدون نیاز به برق

با هر شارژ کامل ایرفون‌ها تا ۸ ساعت (بدون کیس شارژ) متوالی در اختیار شما هستند. از طرفی کیس نگهدارنده سامسونگ گلکسی بادز پرو به مانند محصولات مشابه در حکم پاوربانک عمل می‌کند. با در نظر گرفتن کیس شارژ، شما با هر شارژ کامل ایرفون و کیس نگه‌دارنده قادر خواهید بود تا ۲۸ ساعت از تجربه کار با این محصول سامسونگ لذت ببرید.

کیس این هندزفری مانند یک پاوربانک برای ایربادز ها عمل می کند به همین علت می توانید بصورت بی سیم از این شارژر در همه جا استفاده کنید. باهر بار شارژ کامل ایربادر ها 8 ساعت در خدمت شما هستند و توسط کیس شارژ تا 28 ساعت از پریز برق بی نیاز خواهید بود. همچنین با هر 5 دقیقه شارژ کردن ، می تونید 1 ساعت از پخش مداوم لذت ببرید.

قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

در آخر و بدون در نظر گرفتن قیمت خرید هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro این محصول را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های خرید هدفون و هندزفری بی سیم معرفی کرد که بدون توجه به میزان شلوغ بودن محیط پیرامون تجربه فوق العاده‌ای از موزیک و مکالمات تلفنی را برای کاربران فراهم می‌کند.

مشخصات فنی Samsung Galaxy Buds Pro

اتصال بلوتوثی
اکتیو نویز کنسلینگ
کنترل لمسی
مقاومت برابر آب
شارژ سریع
نوع هدفون
داخل گوش
ابعاد ایرباد
0.81×0.77×0.82 اینچ
ابعاد کیس
1.97×1.98×1.09 اینچ
دستیار صوتی
Bixby Voice Wake-up
بدنه ضد آب
استاندارد IPX7
نوع باتری
لیتیوم یون پلیمر
ظرفیت باتری ایرباد
61mAh
ظرفیت باتری کیس
472mAh
طول عمر باتری
8 ساعت ایرباد / 28 ساعت کیس

نظرات کاربران Samsung Galaxy Buds Pro

  1. rezasalemi1984

    یک چیز فوق حرفی بخصوص اگر مثل من عشقت فقط سامسونگ باشه عالی هست حرف نداره در ضمن حتماً کاور اون از داخل سایت تهیه کنید که خیالتان راحت باشه

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *