(دیدگاه کاربر 2)

هندزفری Type C اصلی سامسونگ مدل AKG EO-IC100

Samsung Type-C AKG Earphones

قیمت 929,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Samsung Type-C AKG Earphones

هندزفری Type C اصلی سامسونگ مدل AKG EO-IC100

چند سالی از همکاری سامسونگ با AKG می‌گذرد. در طی این مدت شاهد معرفی چند مدل هندزفری از کمپانی زیر مجموعه بوده‌ایم. اکنون هندزفری تایپ سی AKG مدل EO-IC100BBEGWW محصول مشترک این دو کمپانی است. هندزفری Type C سامسونگ، با همه مدل‌های گوشی سامسونگ که از پورت تایپ سی برخوردارند و فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هستند، سازگاری دارد.

با خرید هندزفری تایپ سی سامسونگ صدایی واضح و باکیفیت را تجربه کنید.

هریک از سری‌های هندزفری Type-c سامسونگ، سیستم بلندگوی دو طرفه دارد. صدای پخش شده را متعادل می‌کند و در نهایت کیفیت و وضوح صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید، این فناوری توسط AKG تامین شده است. اگر از گوش کردن به موسیقی لذت می‌برید، مسلما کیفیت صدای بالایی را تجربه خواهید کرد.

طراحی مناسب، تجربه کاربری آسان و راحت

هندزفری تایپ سی سامسونگ EO-IC100 از متریالی بسیار سبک و کم‌وزن تولید شده است. به‌راحتی داخل گوشتان قرار می‌گیرد و اگر مدت زمان طولانی داخل گوشتان باشد احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. فقط کافی است از بین سرگوش‌هایی که در جعبه‌ی بسته‌بندی آن قرار داده شده سایز مورد نیازتان را انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که گره خوردن هندزفری به یکی از مشکلات بزرگ‌تان تبدیل شده، نگران نباشید. کابل هندزفری مدل تایپ سی سامسونگ توسط کاوری پارچه‌ای پوشش داده شده است. به‌ این علت اگر هندزفری را داخل کیفتان قرار دهید بعد از مدتی شاهد یک هندزفری گره‌خورده نخواهید بود.

اگر فاکتورهای کیفیت، دوام، اصالت و کارایی بهینه را شرط خریدتان قرار می‌دهید، خرید هندزفری Type C اصلی سامسونگ مدل AKG EO-IC100 تجربه‌ای مطمئن و متفاوت برای‌‌تان خواهد بود.

تذکر 1 : هنگام استفاده از هندزفری Typ-c سامسونگ ، ممکن است قابلیت رادیو FM برای برخی از مدل‌ها مخصوصا گوشی سامسونگ Galaxy A80 با اختلالاتی همراه باشد.

تذکر 2 : هندزفری Type-C سامسونگ فقط با مدل‌های گوشی سامسونگی که فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هستند سازگار است.

 

نظرات کاربران Samsung Type-C AKG Earphones

  1. امیر (مالک تایید شده)

    استفاده کردم عالیه

  2. sepehrghavasy1

    سلام امتحان کردین که این هندزفری به s21 ultra میخوره ؟

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *