کابل فست شارژ Type C به لایتنینگ مدل Mcdodo CA-7651 1.8m

Mcdodo CA-7651 Cabel Type C to lightning PD fast charger 1.8M

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Mcdodo CA-7651 Cabel Type C to lightning PD fast charger 1.8M

کابل فست شارژ Type C به لایتنینگ مدل Mcdodo CA-7651 1.8m

کابل شارژ سریع تایپ سی به لایتنینگ مدل CA-7651 به طول ۱۸۰ سانتی‌متر یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید جایگزین کابل شارژ اصلی خود کنید. این کابل شارژ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و از متریال خوش‌کیفیتی ساخته شده است و طول عمر بالایی دارد. قبل از خرید کابل فست شارژ Type C به لایتنینگ مدل Mcdodo CA-7651 1.8m مشخصات آن را بررسی کنید.

ویژگی‌های کابل شارژ سریع تایپ سی به لایتنینگ

  • کابل شارژ فست تایپ سی به لایتنینگ با دستگاه‌های برند اپل سازگاری دارد. به طول ۱۸۰ سانتی متر است. سایز متناسب این کابل رابط از بی‌نظمی و به‌هم گره‌ خوردن سیم آن جلوگیری می‌کند.
  • یک کانکتور لایتنینگ برای اتصال به دستگاه‌های اپل دارد. سمت دیگر کابل مجهز به کانتکور USB-C است که برای اتصال به لپ‌تاپ، تبلت و غیره تعبیه گردیده است.
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD دیگر قابلیت مهم این کابل فست شارژ است. از قابلیت‌های فناوری پی دی علاوه بر شارژ سریع باتری این است که جریان شارژ را مختص به هر دستگاه اپل تنظیم می‌کند.
  • حداکثر جریان خروجی کابل 3 آمپر با ولتاژ 12 ولت است. یعنی حداکثر توان خروجی 36 وات را دارد. بنابراین در عرض 30 دقیقه، شارژ گوشی به 50 درصد می‌رسد.
  • سرعت انتقال داده‌ی کابل و تبدیل تایپ سی به مک دودو CA-7651 برابر با 480 مگابایت بر ثانیه است. به عنوان مثال انتقال یک فیلم 2 گیگابایتی تنها یک دقیقه برایتان زمان می‌برد.
  • روکش کابل از جنس نایلون مقاوم است که باعث افزایش طول عمر این کابل شارژ شده است. قسمت کانتکورها هم از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.
  • کابل فست شارژ Type C به لایتنینگ مدل Mcdodo CA-7651 1.8m مجهز به چراغ LED که شما را از وضعیت اتصال به شارژ و عکس آن مطلع می‌سازد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Mcdodo CA-7651 Cabel Type C to lightning PD fast charger 1.8M به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *