کاور سیلیکونی اصلی سامسونگ S22 Ultra با بند نگهدارنده

Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap EF-GS90

قیمت 1,369,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap EF-GS90

کاور سیلیکونی اصلی سامسونگ S22 Ultra با بند نگهدارنده

قاب سیلیکونی گلگسی اس ۲۲ اولترا به همراه بند آویز و نگهدارنده یکی از جدیدترین اکسسوری‌های تولید شده توسط این کمپانی محسوب می‌شود. این کاور محافظ آیتم‌های مهم یک گارد گوشی را دارد و علاوه بر این مجهز به یک استرپ و بند آویز است که می‌توانید به کمک آن گوشی موبایل را با اطمینان بیش‌تری در دستتان نگه دارید. در ادامه مشخصات کامل‌تری از کاور سیلیکونی اصلی سامسونگ S22 Ultra با بند نگهدارنده توضیح خواهیم داد.

نحوه استفاده از بند نگهدارنده پشت قاب

به کمک این استرپ تنها یک دست‌تان را دور قاب محکم و چفت کنید. این بند خوش‌ساخت و عریض به پشت قاب سیلیکونی S22 Ultra نصب شده تا بتوانید به کمک آن گوشی را مطمئن‌تر در دستتان نگه دارید. به این ترتیب از سقوط و افتادن موبایل جلوگیری می‌شود.

نرمی و لطافت قاب سیلیکونی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

رویه پشتی قاب نرم و صاف است. روکش پشت قاب ساختاری مات و جذاب دارد و به همان اندازه‌ای که دیده می‌شود، با در دست داشتن آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

با تعویض بند پشت قاب ظاهر کاور را تغییر بدهید

سامسونگ این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید با تعویض بند پشتی کاور سیلیکونی اصلی سامسونگ S22 Ultra با بند نگهدارنده برای تغییر ظاهر آن آزادی انتخاب بیش‌تری داشته باشید. این بند قابل جدا شدن است و به راحتی تعویض می‌شود.

این بندها به صورت جداگانه به فروش می‌رسند و طبق ادعای کمپانی سازنده امکان دسترسی به بندهای قاب سیلیکونی اس 22 اولترا ممکن است محدود به کشورهای مختلف باشد.

 

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap EF-GS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *