کاور محافظ هندزفری سامسونگ Galaxy Buds / Buds Plus مدل ژله‌ای

Samsung Galaxy Buds / Buds Plus TPU Protector Cover

قیمت 65,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Samsung Galaxy Buds / Buds Plus TPU Protector Cover

همانند بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی گران قیمتی که داریم، Galaxy Buds و همینطور Galaxy Buds Plus هم نیاز به مراقبت دارند. در طول روز ممکن است این وسیله‌ی کوچک و کاربردی از دست‌تان بیفتد و به بدنه آن آسیب رسیده و در نتیجه سیستم و کارایی هندزفری با مشکلاتی همراه شود. خرید کاور محافظ هندزفری سامسونگ Galaxy Buds / Buds Plus مدل ژله‌ای یکی از انواع گزینه‌های در دسترس برای محافظت از کیس این دو ایرباد سامسونگ می‌باشند. در ادامه مطلب با ویژگی‌ها و نکات مثبت و منفی این کاور گلکسی بادز / بادز پلاس بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های ظاهری کاور Galaxy Buds Plus

کاور محافظ کیس Galaxy Buds Plus در کل به دو نوع و مدل تقسیم بندی شده است. مدل اول، کاور دو تکه هندزفری گلکسی بادز پلاس است که کیس این هدفون بلوتوثی را به صورت جداگانه و از بالا و پایین تحت پوشش و محافظت خود قرار میدهد. انواع کاور دو تکه سامسونگ گلکسی بادز و بادز پلاس طرفداران خاص خود را دارند. مزیت این کاورها پوشش ۳۶۰ درجه کاور و عدم ایجاد اختلال در باز و بسته کردن درب کیس است. اما یک مشکل اساسی که برای این مدل از کاور گلکسی بادز و بادز پلاس وجود دارد، وجود قسمت چسبی در بالا و پایین کاور است که باعث می‌شود، فقط یک بار بتوانید از کاور هندزفری گلکسی بادز مدل دو تکه استفاده کنید. چراکه پس از اولین باری که کاور روی کیس هندزفری گلکسی بادز پلاس چسبید برای بار دوم خاصیت چسبندگی خود را از دست می‌دهد.

نوع دوم، کاور یک تکه گلکسی بادز پلاس است که از آن با نام کاور نصفه گلکسی بادز نیز یاد می‌شود. کاور محافظ هندزفری سامسونگ Galaxy Buds / Buds Plus مدل ژله‌ای که از این نوع کاورها محسوب می‌شود به دلیل نوع طراحی خود برای سوار شدن روی کیس نیازی به خاصیت چسبندگی ندارد و کاربران می‌توانند همانند قاب یک گوشی هر موقع کاور را با مدل دیگری تعویض کرده و مجددا بتوانند بعدها از این کاور بدون دردسر استفاده کنند. در مقابل فرایند باز و بسته کردن کیس به هنگام استفاده از این کاور کمی اذیت کننده است. به این دلیل که به هنگام باز و بسته کردن کیس لازم است با نوک انگشت لبه کاور را به بیرون هدایت کنید.

خرید کاور محافظ هندزفری سامسونگ Galaxy Buds / Buds Plus مدل کریستالی

ساختار کاور محافظ هندزفری سامسونگ Galaxy Buds / Buds Plus مدل ژله‌ای کاملا شفاف بوده و در کنار ظرافت خاص خود کمترین تغییر را در طراحی زیبای کیس هندزفری ایجاد می‌کند. همچنین محل پورت شارژ بطور دقیق قالب گیری شده و از این جهت نیز مسئله‌ای ایجاد نمی‌کند. کاور شفاف گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به صورتی طراحی و تولید شده که روی بدنه آن منافذی برای رفت و آمد جریان هوا وجود دارد. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید کاور ژله ای گلکسی بادز / بادز پلاس از احتمال داغ شدن بدنه کیس نیز جلوگیری کنید.

مشخصات فنی Samsung Galaxy Buds / Buds Plus TPU Protector Cover

آویز
وزن
10 گرم
ساختار
شفاف
مناسب برای
Galaxy Buds
Galaxy Buds Plus

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung Galaxy Buds / Buds Plus TPU Protector Cover به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *