(دیدگاه کاربر 1)

کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 3 مدل سیلیکونی

Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 3

قیمت 109,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 3

کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 3 مدل سیلیکونی از جمله لوازم جانبی جذاب برای محافظت از کیس هندزفری هواوی فری بادز 3 است که در رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی شده است. هندزفری Huawei Freebuds 3 جزو محبوب‌ترین هدفون‌های وایرلس هواوی است که مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی به همراه یک کیس شارژر عرضه می‌شود. این کاور سیلیکونی هواوی فری بادز 3 اکسسوری‌ای برای محافظت و نگهداری هندزفری در قابی نرم و امن‌تر بوده که اخیرا به لیست گزینه‌های خرید کاور هندزفری هواوی Freebuds 3 اضافه شده است. خرید کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 3 مدل سیلیکونی نه تنها استایلی زیبا و متفاوت به کیس شارژ فری بادز 3 می‌بخشد، بلکه در برابر صدماتی مانند خط و خش و ضربه نیز به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات ظاهری کاور سیلیکونی هندزفری Freebuds 3

متریال استفاده شده برای ساخت کاور هندزفری Freebuds 3 از سیلیکون مرغوب بوده و از انعطاف مناسبی برخوردار است. ابعاد کیس دقیقا برای این مدل هندزفری طراحی شده و وزن کلی آن با در نظر گرفتن آویز برابر با 19 گرم است؛ در نتیجه سنگینی خاصی به کیس اضافه نکرده و می‌تواند در طول روز همراه مطمئنی برای کیس فری بادز 3 باشد.

سطح پوشش و قابیت‌های کاور سیلیکونی فری بادز 3

ناحیه محافظت و پوشش کاور سیلیکونی هواوی Freebuds 3 به شکل کامل و 360 درجه است. با این حال قسمت مربوط به درگاه شارژ باز هست و هیچ محدودیتی برای دسترسی کاربر به آن ایجاد نمی کند.

طراحی کاور فری بادز 3 بسیار دقیق و منطبق با ابعاد کیس است. همچنین لایه داخلی کاور دارای اصطکاک است تا از لیز خوردن و درآمدن اتفاقی کیس از کاور جلوگیری شود. نصب این کاور در عملکرد شارژ بی‌سیم کیس هیچ اختلالی ایجاد نمی‌کند. با در نظر گرفتن قیمت خرید کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 3 مدل سیلیکونی و کیفیت ساخت مناسب آن، می‌توان تهیه این کاور را هم برای کاربرانی که به دنبال محافظت از هندزفری‌شان هستند و هم کاربرانی که قصد دارند ظاهر جدیدی به کیس هندزفری‌شان ببخشند گزینه مناسبی معرفی کرد.

مشخصات فنی Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 3

قابل شستشو
جنس
سیلیکون
مناسب برای
Huawei Freebuds 3
ویژگی ها
ساخته شده از مواد سیلیکونی بسیار مرغوب
دارای جنسی نرم و منعطف
محافظت عالی از کیس هدفون در برابر ضربه
رنگ بندی متنوع
ظاهری شیک و زیبا

نظرات کاربران Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 3

  1. مسعود (مالک تایید شده)

    خیلی ممنون خیلی زود رسید دستم.
    جنسش خوبه راضی ام.
    خداکنه کیفیت کارابینش خوب باشه زود خراب نشه.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *