(دیدگاه کاربر 1)

کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 4 مدل سیلیکونی

Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 4

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 4

کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 4 مدل سیلیکونی از جمله لوازم جانبی جذاب برای محافظت از کیس هندزفری هواوی فری بادز 4 است که در رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی شده است. هندزفری Huawei Freebuds 4 جزو محبوب‌ترین هدفون‌های وایرلس هواوی است که مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی به همراه یک کیس شارژر عرضه می‌شود. این کاور سیلیکونی هواوی فری بادز 4 اکسسوری‌ای برای محافظت و نگهداری هندزفری در قابی نرم و امن‌تر بوده که اخیرا به لیست گزینه‌های خرید کاور هندزفری هواوی Freebuds 4 اضافه شده است. خرید کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 4 مدل سیلیکونی نه تنها استایلی زیبا و متفاوت به کیس شارژ فری بادز 4 می‌بخشد، بلکه در برابر صدماتی مانند خط و خش و ضربه نیز به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات ظاهری کاور سیلیکونی هندزفری Freebuds 4

متریال استفاده شده برای ساخت کاور هندزفری Freebuds 4 از سیلیکون مرغوب بوده و از انعطاف مناسبی برخوردار است. ابعاد کیس دقیقا برای این مدل هندزفری طراحی شده و وزن کلی آن با در نظر گرفتن آویز برابر با 20 گرم است؛ در نتیجه سنگینی خاصی به کیس اضافه نکرده و می‌تواند در طول روز همراه مطمئنی برای کیس فری بادز 4 باشد.

سطح پوشش و قابیت‌های کاور سیلیکونی فری بادز 4

ناحیه محافظت و پوشش کاور سیلیکونی هواوی Freebuds 4 به شکل کامل و 360 درجه است. با این حال قسمت مربوط به درگاه شارژ باز هست و هیچ محدودیتی برای دسترسی کاربر به آن ایجاد نمی کند.

طراحی کاور فری بادز 4 بسیار دقیق و منطبق با ابعاد کیس است. همچنین لایه داخلی کاور دارای اصطکاک است تا از لیز خوردن و درآمدن اتفاقی کیس از کاور جلوگیری شود. نصب این کاور در عملکرد شارژ بی‌سیم کیس هیچ اختلالی ایجاد نمی‌کند. با در نظر گرفتن قیمت خرید کاور محافظ هندزفری Huawei Freebuds 4 مدل سیلیکونی و کیفیت ساخت مناسب آن، می‌توان تهیه این کاور را هم برای کاربرانی که به دنبال محافظت از هندزفری‌شان هستند و هم کاربرانی که قصد دارند ظاهر جدیدی به کیس هندزفری‌شان ببخشند گزینه مناسبی معرفی کرد.

مشخصات فنی Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 4

قابل شستشو
جنس
سیلیکون
مناسب برای
Huawei Freebuds 4
ویژگی ها
ساخته شده از مواد سیلیکونی بسیار مرغوب
دارای جنسی نرم و منعطف
محافظت عالی از کیس هدفون در برابر ضربه
رنگ بندی متنوع
ظاهری شیک و زیبا

نظرات کاربران Silicone Cover Case for Huawei Freebuds 4

  1. amir

    لطفا موجود کنید

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *