کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds مدل سیلیکونی

Silicone Cover Case for Samsung Galaxy Buds

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case for Samsung Galaxy Buds

کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds مدل سیلیکونی از جمله لوازم جانبی جذاب برای محافظت از کیس هندزفری سامسونگ بادز است که در رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی شده است. هندزفری Galaxy Buds جزو محبوب‌ترین هدفون‌های وایرلس سامسونگ است که مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی دیگر به همراه یک کیس شارژر عرضه می‌شود. این کاور سیلیکونی سامسونگ گلکسی بادز اکسسوری‌ای برای محافظت و نگهداری این هندزفری در قابی نرم و امن‌تر بوده که اخیرا به لیست گزینه‌های خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds اضافه شده است. خرید کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds مدل سیلیکونی نه تنها استایلی زیبا و متفاوت به کیس شارژ گلکسی بادز می‌بخشد، بلکه در برابر صدماتی مانند خط و خش و ضربه نیز به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات ظاهری کاور سیلیکونی هندزفری Galaxy Buds

متریال استفاده شده برای ساخت کاور هندزفری Buds از سیلیکون مرغوب بوده و از انعطاف مناسبی برخوردار است. ابعاد کیس برابر با 27×42×83 میلی‌متر بوده و وزن کلی آن با در نظر گرفتن آویز برابر با 13 گرم است؛ در نتیجه سنگینی خاصی به کیس اضافه نکرده و می‌تواند در طول روز همراه مطمئنی برای کیس بادز پلاس باشد.

خرید کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus مدل سیلیکونی

سطح پوشش و قابیت‌های کاور سیلیکونی بادز

ناحیه محافظت و پوشش این کاور سیلیکونی سامسونگ Galaxy Buds دو طرف کیس و قسمت پایینی است. بدین شکل با عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به در کیس بادز عمل محافظت انجام می‌شود.

طراحی این کاور گلکسی بادز بسیار دقیق و منطبق با ابعاد کیس است. همچنین لایه داخلی کاور دارای اصطکاک است تا از لیز خوردن و درآمدن اتفاقی کیس از کاور جلوگیری شود.

خرید کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus مدل سیلیکونی

در کنار ویژگی‌های اشاره شده بخش درگاه و چراغ LED بدون پوشش طراحی شده‌اند تا در این زمینه نیز نصب کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds مدل سیلیکونی هیچگونه محدودیتی ایجاد نکند. همچنین نصب این کاور در عملکرد شارژ بی‌سیم کیس هیچ اختلالی ایجاد نمی‌کند. با در نظر گرفتن قیمت خرید کاور محافظ هندزفری Samsung Galaxy Buds مدل سیلیکونی و کیفیت ساخت مناسب آن، می‌توان تهیه این کاور را هم برای کاربرانی که به دنبال محافظت از هندزفری‌شان هستند و هم کاربرانی که قصد دارند ظاهر جدیدی به کیس هندزفری‌شان ببخشند گزینه مناسبی معرفی کرد.

مشخصات فنی Silicone Cover Case for Samsung Galaxy Buds

قابل شستشو
انعطاف پذیر
جنس
سیلیکون
مناسب برای
Samsung Galaxy Buds
ویژگی ها
دارای جنسی نرم و منعطف
ساخته شده از مواد با کیفیت بالا
پوشش عالی کیس شارژ هندزفری
مقاومت خوب در برابر ضربه
تنوع رنگی بالا
ظاهری شیک و زیبا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Cover Case for Samsung Galaxy Buds به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *