کاور محافظ هندزفری Xiaomi Redmi Airdots مدل سیلیکونی

Silicone Cover Case for Xiaomi Redmi Airdots

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case for Xiaomi Redmi Airdots

کاور محافظ هندزفری Xiaomi Redmi Airdots مدل سیلیکونی از جمله لوازم جانبی جذاب برای محافظت از کیس هندزفری شیائومی ردمی ایردات است که در رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی و تولید شده است. هندزفری Redmi Airdots جزو محبوب‌ترین هدفون‌های وایرلس شیائومی است که مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی به همراه یک کیس شارژر عرضه می‌شود. این کاور سیلیکونی شیائومی ردمی ایردات اکسسوری‌ای برای محافظت و نگهداری این هندزفری در قابی نرم و امن‌تر بوده که اخیرا به لیست گزینه‌های خرید کاور هندزفری شیائومی Redmi Airdots اضافه شده است. خرید کاور محافظ هندزفری Xiaomi Redmi Airdots مدل سیلیکونی نه تنها استایلی زیبا و متفاوت به کیس شارژ ردمی ایردات می‌بخشد، بلکه در برابر صدماتی مانند خط و خش و ضربه نیز به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات ظاهری کاور سیلیکونی هندزفری Redmi Airdots

متریال استفاده شده برای ساخت کاور هندزفری Airdots از سیلیکون مرغوب بوده و از انعطاف مناسبی برخوردار است. ابعاد کاور دقیقا مطابق با کیس شارژ هدفون طراحی شده و وزن کلی آن با در نظر گرفتن آویز تقریبا برابر با 17 گرم است؛ در نتیجه سنگینی خاصی به کیس اضافه نکرده و می‌تواند در طول روز همراه مطمئنی برای کیس ردمی ایردات باشد.

 

سطح پوشش و قابیت‌های کاور سیلیکونی ردمی ایردات

ناحیه محافظت و پوشش این کاور سیلیکونی شیائومی Redmi Airdots به صورت 360 درجه بوده و به جز قسمت مربوط به شارژ تقریبا کل کیس را در بر می گیرد. بدین شکل با عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به درگاه مربوط به شارژ کیس عمل محافظت انجام می‌شود.

طراحی کاور ردمی ایردات بسیار دقیق و منطبق با ابعاد کیس است. همچنین لایه داخلی کاور دارای اصطکاک است تا از لیز خوردن و درآمدن اتفاقی کیس از کاور جلوگیری شود.

 

با در نظر گرفتن قیمت خرید کاور محافظ هندزفری شیائومی Redmi Airdots مدل سیلیکونی و کیفیت ساخت مناسب آن، می‌توان تهیه این کاور را هم برای کاربرانی که به دنبال محافظت از هندزفری‌شان هستند و هم کاربرانی که قصد دارند ظاهر جدیدی به کیس هندزفری‌شان ببخشند گزینه مناسبی معرفی کرد.

مشخصات فنی Silicone Cover Case for Xiaomi Redmi Airdots

قابل شستشو
انعطاف پذیر
جنس
سیلیکون
مناسب برای
Xiaomi Redmi Airdots
ویژگی ها
دارای جنسی نرم و منعطف
ساخته شده از مواد با کیفیت بالا
پوشش عالی کیس شارژ هندزفری
مقاومت خوب در برابر ضربه
تنوع رنگی بالا
ظاهری شیک و زیبا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Cover Case for Xiaomi Redmi Airdots به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *