کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny

TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds Live

قیمت 169,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds Live

کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny

هندزفری های وایرلس ، لوازم بسیار کوچکی هستند که اگر مراقب نباشید به‌راحتی از دستتان می‌افتند و آسیب می‌بینند. شاید هم ممکن است اگر ضربه شدید باشد برای همیشه از کار بیفتند. گلکسی بادز لایو هم همینطور. پس حتما از یک کاور محافظ برای کیس گلکسی بادز لایو خود استفاده کنید. کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny یکی از لوازم جانبی Galaxy Buds Live است که در عین سادگی و زیبایی بسیار مقاوم و باکیفیت می‌باشد. کاور کیس هندزفری گلکسی بادز لایو از پلاستیک بسیار مرغوب و منعطف تولید شده و از بدنه کیس Galaxy Buds Live به‌خوبی محافظت می‌کند. قبل از اقدام به خرید با مشخصات کلی  آن آشنا شوید. می‌توانید با خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny از فروشگاه تبلت فون ، نسبت به حفظ ایمنی و سلامت این هدفون زیبا اقدام نمایید.

کاور هندزفری گلکسی بادز لایو چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • بدنه هندزفری گلکسی بادز لایو را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد. این پوشش ۳۶۰ درجه موجب می‌شود که احتمال آسیب‌های جزئی هم از بین برود.
  • کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny تا حدودی در برابر خط و خش مقاوم است.
  • خود کاور خط و خش برنمی‌دارد و اجازه نمی‌دهد هیچ خط و خراشی هم روی بدنه کیس شارژر بیفتد.
  • قاب محافظ هندزفری گلکسی بادز لایو به نحوی طراحی شده که مشکلی برای باز و بسته کردن هندزفری‌تان نخواهید داشت. کاور ژله ای گلسی بادز لایو کاملا سازگار با ابعاد این هندزفری طراحی شده و محل پورت‌ها و درگاه شارژ با دقت بالایی برش داده شده است.

  • از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live مدل Shiny سازگاری آن با شارژ وایرلس می‌باشد. برای شارژ کردن هندزفری خود نیازی به جدا کردن کاور از کیس هندزفری نخواهید داشت
  • به‌آسانی روی کیس شارژ هندزفری نصب می‌شود.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds Live به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *