(دیدگاه کاربر 3)

کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro مدل Tensea

Tensea Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds Pro

قیمت 169,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Tensea Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds Pro

کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro مدل Tensea

چرا خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro مدل Tensea می‌تواند بهترین ایده برای ایمن نگه داشتن این هندزفری باشد؟ هندزفری های بلوتوثی و بدون سیم اخیرا جایگاه ویژه‌ای در بین گجت‌های پوشیدنی به خود اختصاص داده‌اند. این ابزارهای کوچک شاید داخل جیب کوچک کیفتان هم جابگیرند. اما همیشه برای لوازم کوچک احتمال آسیب و صدمه وجود دارد. به‌راحتی از دستتان می‌افتند و با ضربه خوردن کارایی قبلی را نخواهند داشت. بنابراین برای مراقبت از هندزفری گلکسی بادز خود حتما نیاز به یک کاور ضد ضربه دارید.

کاور هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو مدل Tensea از متریال پلاستیک سخت تولید شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. این محافظ ضدضربه گلکسی بادز پرو ، بدنه کیس هندزفری احاطه می‌کند. اگر گلکسی بادز از ارتفاع نسبتا زیاد با سطح زمین برخورد کند، کاور ضربه را به خود میگیرد. در این صورت ضربه به بدنه کیس هندزفری گلکسی بادز برخورد نخواهد کرد.

خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro مدل Tensea تنها برای حفظ ایمنی هندزفری نیست. این کاور ضدضربه گلکسی بادز پرو در چندین رنگ تولید شده. ظاهر و استایل منحصربفردی دارد و جلوه‌ی تازه‌ای به بنده هندزفری بی سیم تان می‌بخشد.

ویژگی‌های کاور محافظ Buds Pro مدل Tensea

  • کاور ضدضربه هندزفری Galaxy Buds Pro کاملا ضدضربه و ایمن است. قابلیت آنتی شک دارد. اگر هندزفری از دستتان بیفتد. کیس هندزفری آسیب نمی‌ماند. البته توجه داشته باشید که این تضمین ایمنی در صورتی است که ارتفاع سقوط هندزفری چندان زیاد نباشد.
  • این کاور ضدشوک مناسب برای گلکسی بادز پرو طراحی شده است. این کاور به‌صورت ۲ تکه جدا از هم روی کیس هندزفری جای می‌گیرد و پس از نصب در جای خود ثابت باقی می‌ماند.
  • کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro مدل Tensea مجهز به یک کارابین یا همان حلقه آویز است. به‌راحتی می‌توانید آن را روی بند کیف‌ و یا بند شلوار آویزان کنید.
  • برای دسترسی به چراغ LED و دکمه بلوتوثی شکافی در نظر گرفته شده است که دسترسی به این قسمت‌ را آسان‌تر کرده است. بنابراین هیچ مشکلی برای استفاده از کاور ضدضربه بادز پرو نخواهید داشت.

نظرات کاربران Tensea Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds Pro

  1. علی

    لطفا رنگ‌های دیگه خصوصا مشکی-مشکی رو به‌زودی موجود کنین. خیلی منتظرییییم

  2. Saba

    واقعا بی نظیره ازنظر مقاومت و کیفیت حرف نداره

  3. رضائی

    لطفا رنگ‌مشکی سبز موجود کنید

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *