کاور هوشمند اصلی سامسونگ S22 Ultra مدل LED View Cover

Galaxy S22 Ultra LED View Cover EF-NS90

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Ultra LED View Cover EF-NS90

کاور هوشمند اصلی سامسونگ S22 Ultra مدل LED View Cover

با خرید کیف هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل ال ای دی ویو به تمیزتر نگه داشتن کیس گوشی موبایل‌تان کمک خواهید کرد. این کاور اس 22 الترا که توسط برند سامسونگ برای سری جدید گوشی‌های قدرتمند خود در نظر گرفته شده است، این قابلیت را دارد که برای جلوگیری از رشد میکروب‌ها عملکرد مناسبی ارائه بدهد.

طبق ادعای سامسونگ قسمت بیرونی کاور اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا فرایند عملکرد ضد میکروبی را مطابق با مرکز آزمایش و تحقیق FITI برآورده می‌سازد. این عملکرد ضد میکروبی به صورت کامل از کاربران در برابر میکروب محافظت نمی‌کند و بسته به موقعیت استفاده شما عمل می‌نماید.

کنترل صفحه نمایش تنها با یک لمس

در صورت بسته بودن کاور هوشمند S22 Ultra قادر خواهید بود بدون لمس نمایشگر برخی از کارهایتان را انجام بدهید.

کیف هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا – شخصی‌سازی جلد کاور

کیف اورجینال S22 Ultra مدل ال ای دی ویو این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید جلد رویی کاور را مطابق با متن، شکل و آیکون‌های دل‌خواهتان تنظیم کنید و گوشی موبایل‌تان را متمایز نمایید.

پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از قابلیت Wireless PowerShare کیف گلکسی اس ۲۲ اولترا را بردارید.

به کمک کیف اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا کارت‌های ضروری را کنار هم نگه‌داری کنید.

با باز کردن درپوش کاور هوشمند S22 Ultra یک محفظه برای قرار دادن کارت های بانکی و دیگر کارت‌های مهم‌تان مشاهده خواهید کرد. سایز این محفظه استاندارد بوده و به شما در حفظ و نگه‌داری امن موارد ضروری‌تان کمک می‌کند.

چراغ نشانگر ال ای دی

کاور هوشمند اصلی سامسونگ S22 Ultra مدل LED View Cover دارای چراغ اعلان پیام‌های ضروری است. با این قابلیت می‌توانید از پیام‌ها و تماس‌های خود مطلع شوید. آیکون و نماد‌های از پیش تعیین شده را بکار بگیرید و یا از آیکون‌های سفارشی برای مخاطبین و برنامه‌های دل‌خواهتان استفاده کنید.

با قرار دادن کاور هوشمند اصلی Galaxy S22 Ultra روی گوشی یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد یک برنامه و اپلیکیشن بصری را روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید آیکون و نمادهای بیش‌تری اضافه نمایید.

کاور اصلی اس ۲۲ اولترا مدل LED View کل بخش‌های موبایل را ایمن نگه می‌دارد.

این کیف هوشمند به پشت کاور نصب می‌شود و دارای یک کاور تاشو است که از صفحه نمایش نیز محافظت می‌کند. بنابراین بدنه گوشی و صفحه نمایش آن از ضربه و دیگر آسیب‌ها محفوظ می‌ماند. این نوع پوشش شامل لنز دوربین S22 Ultra و دکمه‌های آن نیز می‌باشد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Ultra LED View Cover EF-NS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *