(دیدگاه کاربر 1)

کاور چرمی اورجینال سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22 Ultra Leather Cover EF-VS90

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Ultra Leather Cover EF-VS90

کاور چرمی اورجینال سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra

یک قاب ساده و در عین حال شیک و زیبا مورد پسند بسیاری از علاقه‌مندان به لوازم جانبی اس ۲۲ اولترا تصور می‌شود. حال آنکه اگر کاور اصلی اس 22 الترا را انتخاب کنید علاوه بر ظاهر کیفیت ایده‌آل هم نسیبتان خواهد شد. قاب چرمی گلکسی اس ۲۲ اولترا برند سامسونگ احتمالا بهترین گزینه‌‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. در ادامه مشخصات بیش‌تری از این قاب چرمی را بررسی خواهیم کرد.

استایل و ظاهر گوشی موبایل‌تان را ارتقا بدهید

کاور چرمی اورجینال سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra از چرم طبیعی ساخته شده است. ظاهر شیک و براق موبایل‌تان را درخشان‌تر از قبل نمایش می‌دهد. گوشی گلکسی S22 Ultra خود را با متریال لوکسی که با لمس آن نرمی و حس خوشایندی تجربه خواهید کرد محافظت نمایید.

*پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از قابلیت (Wireless PowerShare) قاب گلکسی S22 Ultra را بردارید.

** با نصب این کاور ممکن است عملکرد 5G تحت تأثیر قرار بگیرد.

قاب چرمی اصلی گلکسی اس 22 اولترا محافظ لنز دوربین

کاور چرمی Samsung Galaxy S22 Ultra تنها برای حفاظت از قسمت پشتی و لبه‌های این گوشی طراحی نشده است. دور تا دور لنزهای دوربین نیز شامل این پوشش می‌شود. بنابراین می‌توانید با نگرانی کم‌تری به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید.

خوش‌ساخت و محافظی ایمن

با توجه به اینکه قاب چرمی اصلی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از جوانب گوشی محافظت می‌کند با نگرانی کم‌تری می‌توانید از گوشی موبایل‌تان استفاده کنید. متریال چرم طبیعی علارغم ظرافتی که دارد بخش پشت گوشی و لبه‌های بالا و پایین و کناری آن را محافظت می‌کند.

طراحی حرفه‌ای و کاملا فیت با گوشی

باریک و ظریف بودن کاور چرمی S22 Ultra یکی از ویژگی‌های مهم این قاب محافظ محسوب می‌شود. استفاده از چرم نرم احساس خوشایندی با لمس گوشی به شما منتقل می‌کند.

نظرات کاربران Galaxy S22 Ultra Leather Cover EF-VS90

  1. فرید آذرکمند

    نظردهی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *