کیف هوشمند گوشی سامسونگ S23 مدل Smart View Wallet

Samsung Galaxy S23 Smart View Wallet case EF-ZS911

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Samsung Galaxy S23 Smart View Wallet case EF-ZS911

کیف هوشمند سامسونگ S23 مدل Smart View Wallet

سامسونگ همواره برای گوشی‌های پرچمدار خود، لوازم جانبی جذابی تولید می‌کند. کیف هوشمند سامسونگ اسمارت ویو اس ۲۳ نیز از جمله همین لوازم جانبی اورجینال سامسونگ است. این محصول با نام تجاری EF-ZS911 عرضه می‌شود. از مشخصه‌های اصلی این کاور هوشمند می‌توان به استفاده از مواد بازیافتی در ساخت آن، حالت فلیپ کاور، جا کارتی، دسترسی به نوتیف‌ها، موزیک‌پلیر، تماس‌ها و قابلیت سفارشی‌سازی ظاهر و آیتم‌های پنجره آن اشاره کرد. اگر قصد تهیه کیف هوشمند برای گوشی S23 دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب کوتاه با این محصول بیشتر آشنا شوید.

Smart-View Wallet Case S23: یک پنجره کوچک اما دوست‌داشتنی

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که اغلب استفاده از کیف محافظ را به گزینه‌های دیگر مانند قاب و محافظ صفحه گلس ترجیح می‌دهید، قبول دارید که باز بسته کردن کیف گوشی در روزمره کمی کلافه کننده است. دارا بودن یک پنجره تعاملی مفید و کاربردی ویژگی اصلی کیف S-View Wallet S23 است که دقیقا راه‌کاری برای مشکل عنوان شده می‌باشد. ظاهر و آیتم‌های این پنجره را مانند واچ‌فیس‌های گلکسی واچ می‌توانید به دلخواه تغییر دهید و به‌راحتی به نوتیف‌ها، تماس‌ها و موزیک‌پلیرتان دسترسی داشته باشید.

کیف هوشمند گوشی سامسونگ S23 Smart View Wallet

کیف اسمارت ویو اس ۲۳: کارت همیشه همراه‌تونه

برخی از کاربران علاقه دارند کارت بانکی اصلی‌شان را بدون نیاز به اکسسوری دیگر همیشه در کنار گوشی داشته باشند. همان‌طور که در تصاویر این محصول دیده‌اید، کیف Smart View سامسونگ S23 دارای جا کارتی بوده و می‌توان به شکل استاندارد یک کارت در قسمت داخلی کیف گوشی قرار داد.

کیف هوشمند گوشی سامسونگ S23 Smart View Wallet

کاور هوشمند جا کارتی دار Galaxy S23: دوست‌دار محیط زیست

همه می‌دانیم کمپانی‌های غول‌پیکر صنعت تکنولوژی همواره دین بزرگی به محیط زیست دارند؛ سامسونگ با استفاده از مواد بازیافتی با گواهی UL در تولید اکسسوری‌های خانواده S23، قدم مثبتی در این راستا برداشته است. بدین ترتیب کاربران نیز می‌توانند با در نظر گرفتن این اقدام و توجه به چنین معیارهایی در هنگام خرید کیف و سایر لوازم جانبی گوشی در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند.

کیف هوشمند گوشی سامسونگ S23 Smart View Wallet

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung Galaxy S23 Smart View Wallet case EF-ZS911 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *