کیف چرمی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مدل نیلکین Qin

Nillkin Qin Flip Leather Cover for Samsung Galaxy Z Fold 3

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Qin Flip Leather Cover for Samsung Galaxy Z Fold 3

کیف چرمی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مدل نیلکین Qin

با خرید کیف چرمی زد فولد 3 سامسونگ چگونه می‌توانید مطمئن‌تر از گوشی موبایل‌تان محافظت کنید؟ اگر جزو افرادی هستید که گوشی موبایل دائما از دستتان می‌افتد، بهتر است از مدل‌های کاور 360 درجه استفاده کنید. در این مطلب مشخصات کاملی از نوع محافظت، متریال و میزان پوشش‌دهی کیف چرمی نیلکین را توضیح خواهیم داد.

خرید کیف چرمی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مدل نیلکین Qin

شاید تنها یکبار برخورد گوشی با سطوح سفت و سخت، منجر به آسیب دیدن شدید آن بشود. بخصوص صفحه نمایش گوشی که آسیب‌پذیرتر از سایر بخش‌های آن است. به‌راحتی می‌توانید با خرید کیف گوشی Galaxy Z Fold 3 از چنین اتفاقی جلوگیری کنید. این کیف چرم به‌صورت کامل بدنه و نمایشگر موبایل را پوشش می‌دهد و آن را در برابر ضربه، خط و خش و سایر آسیب‌ها ایمن می‌سازد.

مشخصات کاور چرم سامسونگ گلکسی زد فولد 3

  • کیف گوشی برند نیلکین از چرم طبیعی تولید نشده. بلکه از متریال چرم صنعتی باکیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. اگر برند نام‌دار نیلکین را بشناسید، باید بدانید که اکثر محصولات این کمپانی خوش‌کیفیت و بادوام هستند.
  • لبه‌های کناری، بالا و پایین، بخش پشتی و نمایشگر گوشی توسط این کاور چرم گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 احاطه می‌شوند. جلد متحرک روی نمایشگر را می‌توانید در مواقع لزوم باز و بسته کنید و به‌راحتی با گوشی موبایل‌تان کار کنید.
  • کیف چرمی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مدل نیلکین Qin با فناوری روز دنیا و به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری شده است و با ابعاد گوشی مطابقت دارد. محل پورت‌های خروجی گوشی از جمله شارژر و هندزفری و دکمه‌های گوشی به‌خوبی برش داده شده است و مشکلی برای دسترسی به این بخش‌ها نخواهید داشت.
  • این کیف چرمی با طراحی منحصر به فردی که دارد تا حدودی از دوربین گوشی شما نیز در برابر آسیب دیدگی های احتمالی محافظت می کند. خرید کیف چرمی سامسونگ Z Fold 3 مدل Nillkin Qin یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.
  • با نصب کاور چرم Samsung Z Fold 3 بدنه گوشی موبایلتان در برابر ضربه‌های نه‌چندان شدید، خراش و ساییدگی در امان خواهد بود.

مشخصات فنی Nillkin Qin Flip Leather Cover for Samsung Galaxy Z Fold 3

هوشمند
نوع کیف
کلاسوری
جنس
چرم مصنوعی
سطح پوشش
قاب پشتی
صفحه نمایش
لبه های گوشی
پوشش تقریبا کامل گوشی
سایر ویژگی ها
سطح ضد لغزش
بافت نرم و لطیف
طراحی بسیار ظریف
تهیه شده از چرم مصنوعی با کیفیت بسیار بالا
مقاومت بالا در برابر گرد و غبار، ضربه، خط و خش
دسترسی کامل به پورت‌ها، دکمه‌ها و دوربین گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Qin Flip Leather Cover for Samsung Galaxy Z Fold 3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *