کیف کیبورد دار اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

Galaxy Tab S8 Ultra Book Cover Keyboard EF-DX90

قیمت 15,399,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Galaxy Tab S8 Ultra Book Cover Keyboard EF-DX90

کیف کیبورد دار اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۸ اولترا جزو بهترین تولیدات این کمپانی محسوب می‌شود. قابلیت‌های متعددی دارد و از نسل‌های قبلی این سری مشخصات بهتری هم دارد. کیف کیبورد دار اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra اکسسوری اصلی برند سامسونگ می‌باشد که برای استفاده هرچه بهتر از این تبلت خوش‌ساخت معرفی و عرضه‌ گردیده است. مطمئنا می‌دانید که علارغم قابلیت‌های شگفت‌انگیز Galaxy Tab S8 Ultra محدودیت‌هایی برای استفاده کافی و لذت‌بخش از این تبلت خواهید داشت. با خرید کیف کیبورد اورجینال Galaxy Tab S8 Ultra می‌توانید با لذت بیشتری از دستگاه هوشمندتان استفاده کنید. قبل از اقدام به خرید بهتر است مشخصات این اکسسوری را بررسی نمایید.

ویژگی ها و مشخصات بوک کاور کیبورد اصلی گلکسی تب اس 8 اولترا

صفحه نمایش 14.6 اینچی Galaxy Tab S8 Ultra را در نظر بگیرید؛ مسلما دوست دارید برای استفاده راحت از تبلت و کار کردن آسان‌تر با صفحه نمایش از یک وسیله جانبی استفاده کنید. به دلیل سایز نمایشگر بزرگتر احتمالا کار کردن مداوم با تبلت روی دست‌تان ناخوشایند باشد. استفاده از کاور کیبورد دار گلکسی تب اس ۸ اولترا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از تبلت S8 Ultra استفاده بهینه‌تری داشته باشید. آن را به یک صفحه کلید متصل کنید و کارهایتان را با سرعت و دقت عمل بیش‌تری انجام بدهید.

کیف کیبورد دار و بوک کاور اصلی تبلت Galaxy Tab S8 Ultra اولین کاوری است که صفحه کلید آن به نور پس زمینه مجهز گردیده، بنابراین برای کار کردن با تبلت در اوقات شبانه نیز کاملا مناسب است. پد لمسی و یا همان تاچ پد عریضی‌تری دارد و محدوده بیش‌تری برای حرکت دادن موس روی صفحه نمایش خواهید داشت.

جهت نگهداری امن و مطمئن از قلم لمسی S-Pen ، حمل و استفاده آسان‌تر از آن یک درگاه مطابق با سایز قلم روی کاور کیبورد دار Galaxy Tab S8 Ultra تعبیه شده است تا بتوانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy Tab S8 Ultra Book Cover Keyboard EF-DX90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *