کیف کیبورد دار تبلت اپل آیپد iPad Pro 12.9 2021 برند GreenLion

Green Premium Vegan Leather Case with Wireless Keyboard for iPad Pro 12.9 2021

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Green Premium Vegan Leather Case with Wireless Keyboard for iPad Pro 12.9 2021

امروزه با پیشرفت سخت افزاری و افزایش کارایی سیستم عامل ها با داشتن یک تبلت و گیر آپ کردن آن به راحتی می‌توان اکثر کاربردهای یک لپ‌تاپ یا نوت بوک را با این گجت‌ها برآورده کرد. تبلت اپل iPad Pro 12.9 2021 نیز یکی از تبلت‌های رده بالا و خوب شرکت اپل است که با دارا بودن سخت افزاری مناسب می‌توانید با استفاده از آن نیازهای روزمره‌تان را برطرف سازید. اما برای استفاده بهتر و افزایش دامنه کاربردهای تبلت اپل iPad Pro 12.9 2021 می‌توانید اقدام به تهیه کیبورد کاور مناسب کنید. خرید کاور کیبورد دار تبلت اپل آیپد پرو 12.9 اینچ 2021 مدل GreenLion از آن جهت توسط کارشناس‌های تبلت فون پیشنهاد می‌شود که یک محصولی با کیفیت بالا بوده و طبیعتا بیشترین سازگاری را با تبلت دارد، و دو اینکه از نظر کارایی و قیمت نسبت به سایر گزینه‌های خرید کیف کیبورد دار تبلت iPad Pro 12.9 2021 از کیفیت خوبی برخوردار است. اما قبل از اقدام به خرید توصیه می‌کنیم با این محصول بیشتر آشنا شوید.

کیف کیبورد دار تبلت اپل آیپد iPad Pro 12.9 2021 برند GreenLion

برای حمل و نقل، عالی. کارایی عالی. ترکیب بوک کاور و کیبورد، که کیبورد از طریق بلوتوث به تبلت متصل می‌شود و از این رو کار با آن را بسیار راحت می کند، هر دو در کنار هم یک کیف کیبورد دار آپشنال برای‌تان فراهم می‌کند و بسته به موقعیت و شرایط می‌توانید از کاور یا کیبورد استفاده کنید.

برای ارتقای کارایی تبلت‌تان گیر آپ کنید

با این کیبورد تبلت اپل آیپد iPad Pro 12.9 2021 که به شکل بلوتوثی متصل می‌شود، به راحتی می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و تبلت خود را به مانند لپ تاپی کنید که دیگر آن محدودیت های یک تبلت را کمتر دارد و کارایی آن برای شما به مراتب از تبلت بالاتر خواهد بود.

مشخصات کیف کیبورد دار تبلت iPad Pro 12.9 2021

جنس کیف تبلت iPad Pro 12.9 2021 از چرم صنعتی با کیفیت بالا می باشد و از دوام و استحکام خوبی برخوردار است. این محصول به راحتی به حالت استند در می آید و استفاده از تبلت را برای کاربر بسیار آسان می سازد. کیبورد کیف تبلت ایپد iPad Pro 12.9 2021 به صورت جداگانه از کیف آن طراحی شده و از طریق بلوتوث به تبلت متصل می شود و با این آپشنی که دارد به کاربر اجازه می دهد که به راحتی میزان فاصله خود را از صفحه تبلت تنظیم کند.

جنس کیبورد تبلت iPad Pro 12.9 2021 از مواد ABS سخت بوده و طراحی آن به مانند کیبورد لپتاپ بوده و از جنس با دوام و طراحی و ساخت بسیار خوبی برخوردار است. قسمت صفحه کلیدهای کیبورد iPad Pro 12.9 2021 به خاطر فنرهایی که در زیر آن قرار داده شده بسیار نرم بوده و از گیر کردن کلیدها جلوگیری می کند. کیبورد از طریق کشش آهن ربایی که در آن به کار رفته به صورت ثابت بر روی کیف قرار می گیرد و این حالت آهن ربایی از جابه جا شدن آن موقعی که کاربر از آن استفاده میکند، جلوگیری می نماید.

کیبورد تبلت iPad Pro 12.9 2021 برند Green از طریق کابلی USB که همراه آن هست به راحتی قابل شارژ می باشد و همچنین اتصال آن که از طریق بلوتوث انجام می گیرد بسیار آسان است و کاربر به راحتی می تواند آن را به سیستم خود وصل کند.

وزن این محصول نیز نسبت به اندازه آن مناسب بوده و حمل آن برای کاربر راحت است. قیمت کیف کیبورد دار iPad Pro 12.9 2021 برند GreenLion با توجه به کیفیت خوبی که دارد بسیار مناسب می باشد و خرید آن برای کسانی که در طول روز با تبلت خود به مدت طولانی کار می کنند توصیه می شود.

توجه: روی صفحه کلید حروف عربی نیز درج شده است

مشخصات فنی Green Premium Vegan Leather Case with Wireless Keyboard for iPad Pro 12.9 2021

برند
GreenLion
جنس
چرم صنعتی + PC
مناسب برای
iPad Pro 12.9 2021
ویژگی ها
ساخته شده از چرم مصنوعی با کیفیت بالا
محافظت 360 درجه تبلت توسط کیف
پشتیبانی از حروف انگلیسی و عربی (روی صفحه کلیدها حروف انگلیسی و عربی درج شده است)
دارای کیبوردی با استایل کیبورد لپتاب و از جنس ABS
اتصال کیبورد به تبلت از طریق بلوتوث
کیفیت بالای صفحه کلید کیبورد و طراحی شیک آن
قابلیت استند کردن تبلت از طریق کیف
نصب و جداسازی بسیار آسان کیبورد از کیف تبلت
طراحی شیک و ساده

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Green Premium Vegan Leather Case with Wireless Keyboard for iPad Pro 12.9 2021 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *