Alcatel Go Watch

ساعت هوشمند آلکاتل مدل گو واچ

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی ساعت هوشمند آلکاتل مدل گو واچ

کمپانی چینی آلکاتل که فعالیت اصلی‌اش در زمینه طراحی گوشی‌های هوشمند می‌باشد، در اواخر سال 2015 با معرفی دو ساعت هوشمند اقتصادی نشان داد که نیم نگاهی به بازار گجت‌های پوشیدنی نیز دارد. آلکاتل Go Watch که به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند دنیا نیز شهرت دارد، دارای مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسبی می‌باشد. البته امکانات نرم‌افزاری این ساعت با توجه به نبود سیستم‌عاملی قدرتمند چندان هم قابل تعریف نیست. برای استفاده از این ساعت داشتن گوشی اندرویدی با نسخه اندروید 4.3 و آیفون با سیستم‌عامل iOS نسخه 7 کفایت می‌کند. ابعاد بدنه ساعت برابر با 50.5×50.5×13 میلی‌متر می‌باشد. کسب گواهی IP67 نشان دهنده مقاومت این ساعت در برابر گرد و خاک و آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه می‌باشد. اندازه صفحه نمایش لمسی این ساعت 1.22 اینچ بوده و دارای رزولوشن 240×240 می‌باشد. با توجه به تراکم پیکسلی 258ppi می‌توان کیفیت نمایش تصویر خوبی برای این صفحه‌نمایش متصور شد. همچنین این صفحه‌نمایش از دستورات چند لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. نمایش نوتیفیکیشن‌های پیام کوتاه، ایمیل‌ها، تماس‌های ورودی و برخی اپلیکیشن‌های دیگر از امکانات اصلی بخش نرم‌افزاری این ساعت شمرده می‌شوند.

امکانات سلامتی این ساعت نقطه قوت آن نیز محسوب می‌شود. برخورداری از سنسورهای شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و شمارنده ضربان قلب بخش کاملی از حسگرها را در این ساعت رقم زده‌اند. با توجه به سیستم‌عامل نه چندان سنگین این ساعت، آلکاتل ترجیه داده از بخش پردازشی سبکی استفاده کند. پردازنده STM 429 با هسته 184 مگاهرتزی وظیفه هندل کردن وظایف این ساعت را بر عهده دارد. و در آخر باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری بکار گرفته شده در این ساعت برابر با 225mAh است که در استفاده‌های ترکیبی می‌تواند به مدت 120 ساعت انرژی دستگاه را تامین کند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند آلکاتل مدل گو واچ

فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
لاستیکی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
1.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
240 × 240
شمارش ضربان قلب
ژیروسکوپ
شتاب سنج
بلوتوث
توضیحات سازگاری
سازگار با تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم‌عامل اندروید 4.3 و بالاتر
سازگار با سیستم‌عامل iOS نسخه 7 به بالا
پردازنده
Cortex-M4
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
225 میلی‌آمپرساعت
هشدار ها
پیام کوتاه
نمایش شماره یا نام فرد تماس گیرنده
ایمیل
قابلیت های ویژه
دارای گواهینامه IP67 (مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق یک متر)

نظرات کاربران ساعت هوشمند آلکاتل مدل گو واچ

  1. iman

    ی روز شارژ نگه میداره دو رنگ بند و قاب داره سفید و مشکی فقط نمیدونم چرا تماس ورودی نشون نمیده پیام و رویدا ها رو از اینستا و تلگرام نشون میده موزیک هم جلو‌عقب میکنه در کل نسبت به قیمتش خوبه و‌سبکه

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *