Anker PowerCore+ – 26800mAh

پاور بانک 26800 میلی آمپر انکر

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی پاور بانک 26800 میلی آمپر انکر

انکر همواره یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای فعال در حوزه لوازم جانبی می باشد که به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت معروف است. پاور بانک PowerCore Plus این برند با ظرفیت بالای 26800 میلی آمپر ساعت، قابلیت شارژ دستگاه های مختلف را برای چندین بار و به طور همزمان نیز دارد. در واقع مجهز بودن این پاور بانک قدرتمند به سه درگاه USB می باشد که امکان شارژ سه دستگاه مختلف را در سریع ترین زمان ممکن برای این پاور بانک به ارمغان می آورد. با توجه به شدت جریان خروجی 2.4 آمپر این محصول، پاوربانک PowerCore Plus قابلیت شارژ تمامی گوشی های همراه و تبلت ها و همچنین برخی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین ها و پخش کننده های موسیقی را نیز خواهد داشت.

پاور بانک PowerCore Plus مجهز به یک پورت شارژ سریع نیز می باشد که از فناوری Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی کرده و قادر به شارژ کردن دستگاه کاربر در مدت زمان کمتری می باشد. باتری 26800 میلی آمپر قدرتمند این محصول، با یک بار شارژ شدن به طور کامل قادر به شارژ کردن یک گوشی iPhone 6s برای 10 بار، گوشی سامسونگ گلکسی S6 برای 7 بار و سه بار شارژ کردن یک مک بوک 2015 یا آی پد مینی 4 می باشد. مجهز بودن این پاور بانک به فناوری های Power IQ و همچنین VoltageBoost، امکان شارژ شدن دستگاه های متصل به این پاوربانک را در کوتاه ترین زمان نیز ممکن می کند که برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد. باتری به کار رفته در این پاور بانک که از ظرفیت بالایی بهره مند می باشد نیز از نوع لیتیوم پلیمر می باشد. باتری های لیتیوم پلیمر دو مزیت عمده نسبت به باتری های لیتیوم یون دارند که آن دو مزیت وزن کم و عمر مفید بالای این باتری ها می باشد. مسلما تفاوت وزن در یک باتری 26800 میلی آمپر ساعت بین باتری های لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر، قابل توجه نیز خواهد بود. پاور بانک PowerCore Plus علاوه بر وزن مناسب 580 گرمی خود که برای یک پاور بانک 26800 میلی آمپر ساعت، مقدار قابل قبولی به نظر می رسد، از ابعاد مناسبی تیز بهره مند می باشد. طول این پاور بانک برابر با 180 میلی میتر، عرض آن برابر با 80 میلی متر و در نهایت ارتفاعش نیز برابر با 24 میلی متر می باشد.

ابعاد و وزن مناسب و همچنین ظرفیت بالای این پاوربانک، PowerCore Plus را به گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی تبدیل می کند که روزانه از چندین دیوایس مختلف استفاده می کنند و اطمینان از به همراه داشتن شارژری همراه که قابلیت شارژ سریع آن دستگاه ها را به طور همزمان نیز داشته باشد برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مشخصات فنی پاور بانک 26800 میلی آمپر انکر

ابعاد
180 × 80 × 24 ميلي‌متر
وزن
540 گرم
ظرفیت
26800 میلی آمپر ساعت
نوع باتری
لیتیوم یون
ولتاژ و جریان ورودی
5ولت/2آمپر
ولتاژ خروجی
5 ولت
تعداد درگاه خروجی
3 عدد
ویژگی ها
مجهز به فناوریQuick charge 3.0
شارژ ایمن با استفاده از فناوری MultiProtect
نمایشگر LED برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده دستگاه
مجهز به فناوری VoltageBoost جهت تشخیص اتوماتیک طول و مقاومت کابل
امکان شارژ 3 دستگاه بصورت همزمان
تشخیص هوشمند شدت جریان به کمک فناوری Power IQ

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از پاور بانک 26800 میلی آمپر انکر به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *