Apple Watch Series 3 GPS Aluminium Case 38mm

ساعت هوشمند اپل واچ نسل سوم 38 میلی متری

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی ساعت هوشمند اپل واچ نسل سوم 38 میلی متری

اپل علاوه بر عملکرد بسیار خوبی که در طراحی بهینه و قدرتمند نرم افزار و سخت افزار محصولات خود داشته است، همواره محصولاتش را با ظاهری متفاوت و بسیار جذاب تر نیز روانه بازار کرده است. ساعت های سری 3 اپل نیز مستثنی نبوده و علاوه بر کارایی بالایی که در مقایسه با دیگر گجت های پوشیدنی دارند از ظاهر بسیار شیک و جذابی نیز بهره مند می باشند. به طور کلی و از نظر سخت افزاری، اپل ساعت خود را در دو مدل Cellular و ساده عرضه می کند. ساعت های Cellular این محصول که قابلیت اتصال به اینترنت و برقراری تماس های صوتی و غیره را به صورت مستقل نیز دارند در حال حاضر فقط از اپراتورهای خارجی نظیر AT&T و T.Mobile پشتیبانی می کنند و نوع سیم کارت به کار رفته در آن ها نیز الکترونیکی می باشد که با سیم کارت های رایج در بازار متفاوت است. اما دسته دیگر این محصول علی رغم این که قابلیت نصب سیم کارت را ندارد، قابلیت برقراری تماس های صوتی و پاسخ دادن به پیامک ها را نیز چنان چه ساعت به گوشی آیفون شما متصل شده باشد، دارد. ساعت های سری 3 اپل واچ در مقایسه با سری قبل این محصول دو تفاوت عمده دارند. به کار گرفته شدن پردازنده ای قدرتمند تر و همچنین مجهز بودن به سنسور ارتفاع سنج از تفاوت های عمده این سری در مقایسه با سری قبلی این ساعت هوشمند می باشد.

همان طور که اشاره شد، ساعت های سری 3 اپل در صورتی که به گوشی آیفون شما متصل باشند، قابلیت های دریافت و نمایش نوتیفیکیشن ها از گوشی همراه، دریافت تماس های صوتی، نمایش پیام های کوتاه و حتی پاسخ دادن به آن ها را نیز خواهد داشت. صفحه نمایش OLED Retina این ساعت هوشمند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پاسخ دادن به پیام های متنی نیز در آن به راحتی امکان پذیر می باشد. اندازه صفحه نمایش ساعت های 42mm اپل واچ سری 3 برابر با 1.65 اینچ و اندازه صفحه نمایش نسخه 38mm این ساعت نیز برابر با 1.3 اینچ می باشد. مجهز بودن این ساعت هوشمند به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز قابلیت پاسخ دادن به تماس های دریافتی و همچنین برقراری تماس ها را برای این ساعت به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی کوتاه ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

اگر از علاقه مندان پر و پا قرص تکنولوژی هستید و همواره از قابلیت های جدیدی که هر روز در این دنیا به وجود می آیند استقبال می کنید، احتمالا علاقه مند به استفاده از دستیارهای صوتی نیز می باشید. خبر خوب برای شما بهینه شدن و افزایش سرعت قابل توجه دستیار صوتی Siri در اپل واچ های سری 3 می باشد. سیری در سری 3 این ساعت ها و به کمک میکروفون این ساعت حتی به فرمان های صوتی شما نیز پاشخ می دهد. عملکردی به مراتب سریع تر دارد و بسیار هوشمندتر شده است. انجام کارهای زیادی مانند تنظیم هشدار و یادآور، ارسال دعوت نامه به مخاطبان، ارسال پیام های کوتاه بدون نیاز به تایپ کردن و همچنین دریافت راهنمای تعیین مسیر به صورت صوتی نیز توسط Siri امکان پذیر می باشد.

نقد و بررسی کوتاه ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

یکی دیگر از تفاوت های اپل واچ سری 3 در مقایسه با سری های قبلی این محصول بهره مندی از سنسور شمارنده ضربان قلب به مراتب بهتر و کاربردی تر می باشد. دقت بالای سنسور های این ساعت هوشمند، اپل واچ سری 3 را به یک گجت بسیار قدرتمند در زمینه سلامتی و ردیابی فعالیت های ورزشی کاربر تبدیل می کند. کاربران این ساعت هوشمند می توانند برای مشاهده اطلاعات دقیق تر و کاربردی مرتبط با وضعیت سلامت خود از برنامه Health نصب شده روی گوشی iPhone خود نیز استفاده نمایند. اما ضد آب بودن این ساعت هوشمند دیگر ویژگی قابل توجه آن محسوب می شود. البته این ویژگی از آن جهت قابل توجه است که طبق ادعا اپل، شناگران حرفه ای نیز می توانند از این ساعت حتی درون آب استفاده کرده و وضعیت سلامتی و ورزشی خود را ارزیابی نمایند.

نقد و بررسی کوتاه ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

مجهز بودن اپل واچ سری 3 به GPS داخلی و مستقل در کنار سنسور ارتفاع سنج، اطلاعات بسیار دقیق تری را هنگام پیاده روی یا دویدن از مقدار مسافت طی شده و میزان سختی مسیری که پیموده اید در اختیار شما می گذارد. به کمک این دو قابلیت، محاسبه مقدار کالری مصرف شده نیز با دقت بسیار بالاتری انجام می پذیرد.

نقد و بررسی کوتاه ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

گوش دادن به موسیقی دیگر کاربرد جالب ساعت های هوشمند می باشد. به کمک سرویس استریم Apple music، کاربران این گجت قادر به پخش موسیقی در هر زمان و مکانی و بدون به همراه داشتن گوشی همراه خود نیز خواهند بود. البته ساعت های هوشمند اپل واچ سری 3 به جز نسخه Cellular آن که به حافظه 16 گیگابایتی مجهز می باشد، از حافظه داخلی 8 گیگابایتی نیز بهره می برند که کاربر می تواند فایل های موسیقی خود را در آن ذخیره کرده و حتی در حالت آفلاین نیز قادر به گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود باشد.

نقد و بررسی کوتاه ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

اپل واچ سری 3 یک ساعت هوشمند بسیار قدرتمند می باشد که به تمامی قابلیت ها و ویژگی هایی که ساعت های هوشمند موجود در بازار دارند، مجهز می باشد. عملکرد بسیار سریع دستیار صوتی Siri، کیفیت فوق العاده صفحه نمایش، حافظه داخلی بالا، عملکرد دقیق سنسورهای ردیابی فعالیت های ورزشی و از همه مهم تر طراحی بسیار زیبا و جذاب این ساعت هوشمند، ویژگی هایی می باشند که اپل واچ سری 3 را از دیگر گجت های هوشمند موجود در بازار متمایز می نمایند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند اپل واچ نسل سوم 38 میلی متری

فرم صفحه
مستطیل
جنس بدنه
آلومينيوم
وزن
26.7 گرم
جنس بند
پلاستیکی
قطر صفحه
38 میلی‌متر
صفحه نمايش رنگي
صفحه نمايش لمسي
نوع صفحه نمایش
OLED Retina display with Force Touch
اندازه صفحه نمایش
1.3 اينچ
رزولوشن صفحه نمایش
272 × 340
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پيکسل بر اينچ
GPS
Wifi
NFC
بلوتوث
حافظه داخلي
8 گیگابایت
پردازنده
Dual-Core S3
حسگرها
شمارش ضربان قلب - شتاب سنج - ژيروسکوپ - گام شمار
باتري
ليتيوم يوني با ظرفیت 300 ميلي‌آمپرساعت

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از ساعت هوشمند اپل واچ نسل سوم 38 میلی متری به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *