ASUS ZenFone Selfie ZD551KL Original MyView Cover

کیف اصلی هوشمند گوشی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

قیمت 69,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی کیف اصلی هوشمند گوشی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

کیف اصلی هوشمند گوشی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند، محافظت از گوشی و جلوگیری از آسیب دیدن آن است. از این رو هر کاربری به هنگام خرید گوشی به فکر خرید لوازم جانبی آن نیز می افتد. این لوازم شامل انواع مختلف کیف، کاور، گلس و … می شود که برای هر گوشی تولید و عرضه می شود. بنابراین گوشی های ایسوس نیز از این قائده مستثنی نیستند و انواع مختلف لوازم جانبی برای آن ها تولید و عرضه شده است.

گوشی ایسوس زنفون سلفی یکی از گوشی هایی هست که برای آن انواع مختلف لوازم جانبی تولید شده که یکی از آن ها کیف اصلی این گوشی به نام MyView Cover است. این کیف در واقع از دو قسمت درب پشت و جلد روی آن تشکیل شده و دارای جنسی نرم و لطیف است که به موقع کار با آن احساس خوشایندی به کاربر دست می دهد. در جلد روی کیف قسمت مربوط به دوربین سلفی به صورتی تعبیه شده که کاربر بتواند بدون باز کردن جلد کیف و به راحتی از آن استفاده کند. قسمتی نیز به شکل دایره روی جلد کیف طراحی شده (به منظور هوشمند سازی کیف) که دارای گلس بوده و کارکردی هوشمند دارد که کاربر با استفاده از آن و بدون باز کردن جلد کیف می تواند گوشی خود را به راحتی کنترل کند و از کار با آن لذت ببرد.

کیف مای ویو کاور گوشی ایسوس ZenFone Selfie ZD551KL به شکلی طراحی شده که به کاربر این امکان را می دهد که بدون باز کردن جلد کیف بتواند انواع مختلف کارهایی را انجام دهد که با کیف های عادی امکان ندارد. از جمله اینکه می توان با استفاده از قسمتی که روی جلد کیف به منظور هوشمند سازی کیف انجام شده، خیلی راحت بخش مربوط به تماس ها را کنترل کرد. همچنین می توان تم گوشی را عوض کرده و ساعت را تنظیم کرد و نیز قسمت مربوط به پخش و توقف موزیک و … را اداره کرد.

کیف هوشمند زنفون سلفی به نحوی طراحی و ساخته شده که به موقع استفاده از آن حجم و سایز گوشی زیاد تغییر نکند و همچنین گوشی ظاهری زیبا و شیک به خود بگیرد. این محصول در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز آبی طراحی و عرضه شده و هم اکنون در فروشگاه تبلت فون با بهترین قیمت آماده عرضه خدمت مشتریان عزیز می باشد.

مشخصات فنی کیف اصلی هوشمند گوشی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

هوشمند
اورجینال
برند
ایسوس
مدل
MyView Cover
مناسب برای
ایسوس زنفون سلفی ZD551KL
ویژگی ها
پوشش 360 درجه گوشی و محافظت کامل از آن
امکان تنظیم تم گوشی و کنترل پخش موزیک و ... بدون نیاز به باز کردن جلد کیف
دسترسی آسان به دوربین سلفی
ظاهری بسیار شیک و زیبا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از کیف اصلی هوشمند گوشی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *