Ceramics Full Screen Protector for Huawei Y9 2019

محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019

قیمت 25,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019

محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019

یکی از آسیب پذیرترین قسمت های گوشی در برابر ضربه و سقوط، قسمت صفحه نمایش آن می باشد. این بخش گوشی به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد هزینه نسبتا زیادی را به استفاده کننده تحمیل می نماید. بنابراین هر کاربری برای جلوگیری از این مشکل، به فکر تهیه محافظی برای صفحه گوشی می افتد که حداقل تا اندازه ای جلوی این آسیب را بگیرد. باتوجه به این نیاز کاربران، شرکت های تولید کننده لوازم جانبی گوشی اقدام به تولید انواع مختلفی از محافظ صفحه نمایش در جنس و مدل های مختلف نموده و روانه بازار کرده اند. جنس عمده این محافظ ها از شیشه و پلاستیک سخت هست و معمولا به دو شکل فول و ساده طراحی و ساخته شده اند. محافظ ساده به شکلی طراح شده که تنها قسمت تخت گوشی را در بر می گیرد و اگر لبه گوشی دارای انحنایی باشد این نوع محافظ قابلیت پوشش کامل آن را ندارد. در نتیجه این نوع محافظ صفحه برای گوشی هایی که دارای انحنا هستند نمی تواند گزینه مناسبی باشد. اما نوع دیگر، محافظ فول چسب یا تمام صفحه است. این نوع محافظ به نحوی طراحی شده که تمام صفحه گوشی رو در بر می گیرد و به صورت کامل از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند.

حال یکی از این محافظ صفحه هایی که تولید و عرضه شده، محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019 می باشد. این محافظ صفحه دقیقا مطابق با مدل این گوشی طراحی شده و تمام صفحه گوشی رو به خوبی در بر گرفته و به صورت کامل از آن محافظت می کند. ضخامت آن بسیار کم بوده و تقریبا در وضوح و عملکرد لمسی صفحه نمایش گوشی هیچ تاثیری نمی گذارد و کاربر با خیالت راحت می تواند از آن استفاده کند و در عین حال از امنیت صفحه نمایش گوشی خود نیز تا حد زیادی مطمئن باشد. جنس محافظ صفحه سرامیکی از TPU سخت هست و در عین حال که جنس آن مانند شیشه به نظر می رسد اما دارای انعطاف هم بود و به خاطر همین ویژگی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد و از وارد شدن مستقیم ضربه به صفحه نمایش جلوگیری می کند، از این رو امنیت صفحه نمایش گوشی را تا حد زیادی تامین می کند. از مزایای دیگر این محافظ صفحه نصب آسان آن بر روی نمایشگر گوشی هست که نیاز به تخصص خاصی ندارد و خود کاربر می تواند با کمی دقت به راحتی آن را نصب نماید.

همان طور که قبلا هم اشاره شد، این محافظ سرامیکی تمام صفحه برای انواع مختلف برندها و مدل های گوشی طراحی و ساخته شده است و کاربران عزیز می توانند آن را با نازلترین قیمت از فروشگاه تبلت فون تهیه کرده و استفاده نمایند.

مشخصات فنی محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019

مقاوم در برابر ضربه
انعطاف پذیری
مقاوم در برابر خط و خش
قابلیت نصب آسان
نوع پوشش
تمام صفحه
ویژگی ها
ساخته شده از جنس با کیفیت بسیار بالا
قابلیت نصب آسان و ساده
مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش
پوشش کامل صفحه نمایش گوشی
شفافیت بسیار بالا
عدم تاثیر منفی در تاچ گوشی
طراحی دقیق مطابق با اندازه صفحه نمایش گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از محافظ سرامیکی تمام صفحه گوشی هواوی Y9 مدل 2019 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *