Coteetci Apple Watch & iPhone Charge Base

پایه شارژ اپل واچ و آیفون Coteetci

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی پایه شارژ اپل واچ و آیفون Coteetci

هولدر ها یا نگه دارنده های گوشی های همراه هوشمند، ابزاری بسیار کارآمد و کاربردی می باشند که می توان از آن ها در خودرو یا حتی روی میز کار نیز استفاده کرد. مطمئنا استفاده از این وسیله در خودرو ها بسیار ضروری تر به نظر می رسد. دسترسی بسیار ساده به گوشی همراه هنگام استفاده از این هولدرها و همچنین قرار دادن گوشی همراه در محل خود به سادگی از مزیت های استفاده از این ابزار در خودرو می باشد. اگر در شهر های شلوغ و پر جمعیتی زندگی می کنید و برای مسیر یابی از برنامه هایی مانند Maps و غیره استفاده می کنید. بدون شک داشتن یک هولدر ضمن این که استفاده از گوشی و مسیریابی را برای راننده بسیار ساده تر می کند، خطرات ناشی از در دست نگه داشتن گوشی و رانندگی با دست دیگر را نیز به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد.
هولدر ها به طور کلی از نظر قرار گرفتن در محل خود به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول از یک پایه مکنده استفاده می کنند و به راحتی روی سطوح صاف مانند شیشه و داشبورد ماشین نیز قرار می گیرند. استفاده از هولدرهای این گروه به دلیل چسبیدن آن ها به سطح، روی میز کار نیز به راحتی ممکن می باشد. گروه دوم مجهز به پایه هایی می باشند که به پنجره تهویه خودرو وصل می شوند و مسلما این هولدرها مخصوص استفاده در خودرو می باشند. هر دو گروه به محکمی در جای خود قرار می گیرند و انتخاب بین آن ها صرفا به سلیقه کاربر بستگی دارد.
اما علاوه بر نحوه قرار گرفتن این هولدرها در جای خود، نحوه در بر گرفتن گوشی همراه نیز این هولدرها را به دو گروه تقسیم می کند. گروه اول مجهز به گیره هایی می باشند که این گیره ها انعطاف پذیر بوده و اندازه آن ها بزرگ و کوچک می شود نا با تعداد زیادی از گوشی های همراه سازگاری داشته باشد. گروه دوم اما به صورت مغناطیسی ساخته شده اند و کاربر با نزدیک کردن گوشی همراه خود به هولدر می تواند به سادگی باعث چسبیدن گوشی همراه به هولدر شود. در برخی مدل های گروه دوم، کاربر لازم است تا یک قطعه مغناطیسی را به قسمت پشت گوشی همراه خود نصب نماید تا قابلیت چسبندگب مغناطیسی بین گوشی همراه و هولدر ایجاد شود.
هولدرها که در نحوه قرار گرفتن در محل مخصوص خود و همچنین نحوه در بر گرفتن گوشی همراه متفاوت می باشند، ابزاری بسیار کاربردی و مفید به حساب می روند که با استفاده از آن ها کاربر می تواند به راحتی و سادگی گوشی همراه خود را در محل مخصوص خود قرار داده و به راحتی نیز به آن دسترسی داشته باشد. جلوگیری از افتادن گوشی همراه و آسیب رسیدن به آن، امکان مشاهده اعلان ها و برنامه های مسیر یاب به سادگی روی گوشی و کم کردن خطرات ناشی از استفاده از گوشی های همراه حین رانندگی دیگر مزیت های این ابزار کاربردی می باشند.

مشخصات فنی پایه شارژ اپل واچ و آیفون Coteetci

برند
کوتتسی
جنس بدنه
آلومینیوم
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر
نوع اتصال
لایتنینگ
قابل استفاده برای
ساعت های هوشمند 38و42 میلی متری اپل/گوشی های آیفون
ویژگی ها
قابلیت شارژ سریع
سبک و کم حجم

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از پایه شارژ اپل واچ و آیفون Coteetci به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *