Full Glass Screen For Huawei P30 Lite

محافظ گلس تمام صفحه فول چسب گوشی هواوی پی30 لایت

قیمت 39,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی محافظ گلس تمام صفحه فول چسب گوشی هواوی پی30 لایت

محافظ گلس فول چسب گوشی هواوی پی30 لایت

یکی از آسیب پذیرترین قسمت های گوشی در برابر ضربه و سقوط، قسمت صفحه نمایش آن می باشد. این بخش گوشی به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد هزینه نسبتا زیادی را به استفاده کننده تحمیل می نماید. بنابراین هر کاربری برای جلوگیری از این مشکل، به فکر تهیه محافظی برای صفحه گوشی می افتد که حداقل تا اندازه ای جلوی این آسیب را بگیرد. باتوجه به این نیاز کاربران، شرکت های تولید کننده لوازم جانبی گوشی اقدام به تولید انواع مختلفی از محافظ صفحه نمایش در جنس و مدل های مختلف نموده و روانه بازار کرده اند. جنس عمده این محافظ ها از شیشه هست و معمولا به دو شکل گلس فول و گلس ساده طراحی و ساخته شده اند. گلس ساده یا گلس تخت به شکلی ساخته شده که تنها قسمت تخت گوشی را در بر می گیرد و اگر لبه گوشی دارای انحنایی باشد این نوع گلس قابلیت پوشش کامل صفحه را ندارد. در نتیجه این گلس برای گوشی هایی که دارای انحنا هستند نمی تواند گزینه مناسبی باشد. اما نوع دیگر گلس، گلس فول چسب یا تمام صفحه است. این گلس به نحوی طراحی شده که تمام صفحه گوشی رو در بر می گیرد و به صورت کامل از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند.

حال یکی از این گلس های محافظی که تولید و عرضه شده، گلس تمام صفحه گوشی هواوی پی30 لایت می باشد. این گلس دقیقا مطابق با مدل این گوشی طراحی شده و تمام صفحه گوشی رو به خوبی در بر گرفته و به صورت کامل از آن محافظت می کند. ضخامت این گلس بسیار نازک بوده و تقریبا در وضوح و عملکرد لمسی صفحه نمایش گوشی هیچ تاثیری نمی گذارد و کاربر با خیالت راحت می تواند از آن استفاده کند و در عین حال از امنیت صفحه نمایش گوشی خود نیز تا حد زیادی مطمئن باشد. جنس این گلس بسیار با کیفیت بوده و مقاومت بالایی در مقابل ضربه از خود نشان می دهد و از وارد شدن مستقیم ضربه به صفحه نمایش جلوگیری می کند، از این رو امنیت صفحه نمایش گوشی را تا حد زیادی تامین می کند. از مزایای دیگر این نوع گلس نصب آسان آن بر روی صفحه هست که نیاز به تخصص خاصی ندارد و خود کاربر می تواند با کمی دقت به راحتی آن را نصب نماید.

همان طور که قبلا هم اشاره شد، این نوع گلس برای انواع مختلف برندها و مدل های گوشی طراحی و ساخته شده است و اینک در فروشگاه تبلت فون با قیمت بسیار مناسب آماده عرضه خدمت کاربران محترم می باشد.

مشخصات فنی محافظ گلس تمام صفحه فول چسب گوشی هواوی پی30 لایت

مقاوم در برابر ضربه
ضد خش
سایر ویژگی ها
وضوح و شفافیت عالی
مطابق با مدل دستگاه و پوشش دهی کامل
عدم تغییر کیفیت تصویر نمایش داده شده
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و چربي

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از محافظ گلس تمام صفحه فول چسب گوشی هواوی پی30 لایت به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *