Google Daydream View VR headset

هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم ویو

بزودی

نقد و بررسی اجمالی هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم ویو

در ابتدای پروژه دی‌دریم پیش‌بینی می‌شد که گوگل مانند تجربه قبلی واقعیت مجازی خود، این‌بار نیز قصد دارد فقط از پلت‌فرم جدید خود رونمایی کند و کار طراحی و تولید هدست‌های واقعیت مجازی مبتنی روی آن را به دیگر تولید کننده‌گان واگذار کند. اما گوگل در مراسم معارفه دو گوشی پیکسل، از هدست واقعیت مجازی گوگل دی‌دریم ویو نیز پرده‌برداری کرد. این هدست طراحی بسیار ساده اما زیبایی دارد. یکی از اولویت‌های اصلی گوگل در این محصولش، راحتی هرچه بهتر کاربر در حین استفاده از آن بوده. از نکته‌های طراحی این هدست می‌توان به وزن 200 گرمی، بندهای راحت و محکم، فیس‌پد قابل جدا از هدست و قابل شست‌وشو بودن آن، طراحی ساده و کارای محل قرارگیری گوشی، استفاده از میکرو فیبرها در بدنه هدست و تعبیه محلی در داخل هدست به‌منظور قرارگیری ریموت مخصوص آن اشاره کرد. در کنار این هدست با یک ریموت کنترلر بلوتوثی روبرو هستیم که به یک تاچ‌پد و دو دکمه در زیر تاچ‌پد همراه است. همچنین این ریموت به یک سنسور شتاب‌سنج نیز مجهز شده است.

از نظر نرم‌افزاری گوگل توجه به مراتب بیشتری به پلت‌فرم جدیدش دارد. گوگل در زمینه‌های بسیاری همچون، بازی و سرگرمی، آموزش، محتواهای 360 درجه‌ای، موزه‌ها و … به شکل مستقیم با کمپانی‌های مختلفی همکاری دارد. درواقع قدرت پردازشی بالای گوشی‌هایی که از این هدست پشتیبانی می‌کنند، این اجازه را به گوگل داده که بدون ترس از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، محتواهای بسیار سرگرم‌کننده‌ای در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی محتواهای قابل دسترس در گوشی تحت یک اپلیکیشن جامع جمع شده‌اند که با محیط خانه دی‌دریم شناخته می‌شود. در آخر باید اشاره کنیم که دو گوشی گوگل Pixel و Pixel-XL به همراه ZTE Axon 7 اولین گوشی‌های پشتیبانی کننده از این هدست می‌باشند.

مشخصات فنی هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم ویو

ابعاد
166.8 × 4.18 × 3.88ميلي متر
وزن
220 گرم

نظرات کاربران هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم ویو

  1. Vonarian

    درود.
    کی موجود میشه؟
    به چه قیمت؟

    • تبلت فون

      سلام. فعلا مشخص نیست دوست عزیز در حال حاضر قیمت بالایی دارد این محصول که ارزش خرید ندارد. به زودی با قیمت مناسب موجود خواهد شد.

  2. سپهر

    سلام
    کی این هدست موجود میشه و قیمتش چند هستش؟

    • تبلت فون

      سلام. فعلا مشخص نیست دوست عزیز.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *