Google Pixel 3a XL

گوشی موبایل گوگل پیکسل 3a ایکس ال

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل گوگل پیکسل 3a ایکس ال

به منظور اینکه در بازار دستگاه‌های میان‌رده به تعداد کافی نماینده داشته باشد، گوگل علاوه بر پیکسل 3a (Pixel 3a)، پیکسل 3a ایکس ال (Pixel 3a XL) را هم تولید کرد. این گوشی نمونه بزرگ‌تر پیکسل 3a می‌باشد و امکانات آن هم به مقدار کمی پیشرفته‌تر است.

این دستگاه با ابعاد 160.1*76.1*8.2 میلی‌متری و وزن 167 گرمی در مقایسه با برادر کوچک‌تر خود چند میلی‌متر بزرگ‌تر بوده و از نظر جرم هم تقریباً 20 گرم سنگین‌تر است. کمپانی مالک اندروید در این موبایل یک نمایشگر 6 اینچی OLED با رزولوشن 2160*1080 پیکسلی قرار داده و در هر اینچ آن هم 402 پیکسل گذاشته است.

این گوشی همچون دیگر برادر خود، از چیپ‌ست کووالکوم اسنپدراگون 670 با پردازنده گرافیکی Adreno 615 استفاده کرده و با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قادر خواهد بود بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کند و داده‌ها و اطلاعات را ذخیره نماید. دیگر وجه اشتراک این دو موبایل، نبود محل قرار دادن مموری کارت میکرو SD می‌باشد.

نکته جالب بعدی اینکه، این دو گوشی در بخش دوربین هم با یک‌دیگر تفاهم دارند و این یعنی یک لنز 8 مگاپیکسلی در جلو و 12.2 مگاپیکسلی در عقب قرار گرفته است.

باتری این دو دستگاه اما، با همدیگر متفاوت بوده و در پیکسل 3a شاهد حضور یک منبع نیروی 3700 میلی‌آمپر بر ساعت هستیم ولی این باتری می‌تواند از همان تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کند. ضمن اینکه، سیستم عامل این موبایل نیز اندروید 9 می‌باشد و دریافت بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و بسته‌های امنیتی حداقل تا 2 سال دیگر کاملاً تضمین شده است.

از جمله حسگرهایی که در این محصول گوگل حضور یافته‌اند هم می‌توانیم به سنسور اسکنر اثر انگشت (قرار گرفته در قاب پشتی)، شتاب‌سنج، ژیرسکوپ، مجاورت، قطب‌نما و ارتفاع‌سنج اشاره داشته باشیم.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل گوگل پیکسل 3a ایکس ال به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *