Honor 20 – 6GB Ram

گوشی موبایل آنر نسخه 6 گیگابایت رم

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل آنر نسخه 6 گیگابایت رم

پیش از هر چیزی باید اذعان کنیم که یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده آنر 20 است زیرا توانسته بهترین سخت‌افزارها و از همه مهمترین یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های بازار را با قیمت بسیار کمتر در مقایسه با پرچمداران در اختیار مشتریان قرار دهد. از نظر شیوه طراحی هم این موبایل واقعاً چیزی از برترین گوشی‌ها کم ندارد زیرا هم خوش‌دست است و هم مستحکم.

اگر تمایل زیادی به خرید گوشی‌های بزرگ ندارید، آنر فرصت طلایی در اختیار شما قرار داده چرا که با تولید آنر 20 یک موبایل کامپکت را در سال 2019 روانه بازار کرده است. این دستگاه با ابعاد 155*72*7 میلی‌متری و وزن 174 گرمی از تعادل بالایی برخوردار می‌باشد زیرا به میزان مورد نیاز برای استحکام یک موبایل، سنگین است و از طرفی وزن کم آن نیز سبب می‌شود بتوان راحت‌تر با آن کار کرد. قاب پشتی و پلاستیکی این دستگاه هم ظاهر بسیار جذابی دارد هرچند اثر انگشت راحت روی آن باقی می‌ماند و آلودگی‌ها را خیلی سریع به خود جذب می‌کند.

به منظور اینکه کاربران بتوانند راحت‌تر قفل دستگاه را باز کنند، آنر سنسور اسکنر اثر انگشت را در فریم کناری قرار داده و به نظر می‌رسد این حسگر دقیقاً در همان جایی نشسته که انگشت شست روی آن جای می‌گیرد. این استراتژی باعث می‌شود خیلی سریع قفل نمایشگر بازگشایی شود ولی از طرفی کاربر را مجبور خواهد ساخت تا اثر انگشت هر دو دست خود را به گوشی بشناساند تا با هر کدام از دست‌ها که موبایل را برداشت، بتواند قفل را بازگشایی نماید. یک روش دیگر بیومتریکی موجود در آنر 20 فناوری تشخیص چهره یا Face ID می‌باشد که طبیعتاً در مقایسه با سنسور اسکنر اثر انگشت امنیت کمتری دارد.

در این محصول کمپانی زیرمجموعه هوآوی، یک نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن 2340*1080 پیکسلی قرار گرفته که کیفیت قابل‌قبولی دارد.

با مشاهده قاب پشتی متوجه خواهید شد ک آنر 20 همچون ترند بازار، از چند لنز بهره می‌برد. بر این اساس، لنزهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی زاویه گسترده، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی مکرو برای تصویربرداری و فیلمبرداری به کار خواهند رفت. در جلو هم یک لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی وجود دارد.

در نرم‌افزار دوربین این دستگاه حالت عکسبرداری با هوش مصنوعی تعبیه شده و در حد و اندازه‌های خودش خوب کار می‌کند. لازم به ذکر است که متأسفانه حالت شب گوشی‌های هوآوی که در مدل پی 30 پرو به بهترین شکل ممکن خودنمایی کرد، هنوز به محصولات آنر نیامده است.

چیپ‌ست کایرین 980 که در گوشی‌های پرچمدار هوآوی یعنی میت 30 پرو و پی 30 پرو وجود دارد، به همراه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی باعث شده‌اند آنر 20 یکی از سریع‌ترین موبایل‌های میان‌رده بازار به حساب بیاید. با چنین اوصافی، این محصول آنر را باید از معدود میان‌رده‌هایی بدانیم که با قیمتی کمتر از پرچمداران می‌تواند عملکرد مشابه آنها را به ثبت برساند.

در این دستگاه هم شیوه‌های ناوبری مبتنی بر حرکات وجود دارد و هم دکمه‌های ناوبری. رابط کاربری آنر 20 پوسته نرم‌افزاری Magic UI است و در مقایسه با EMUI محصولات دارای برند هوآوی واقعاً تفاوت چندانی ندارد. ضمناً، سیستم عامل این موبایل اندروید 9 است.

در مورد دوام باتری هم بگوییم که با یک منبع نیروی 3750 میلی‌آمپر بر ساعت می‌توانید مطمئن باشید که آنر 20 حداقل به مدت یک روز روشن می‌ماند

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل آنر نسخه 6 گیگابایت رم به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *