Honor 20 Pro – 128GB

گوشی موبایل آنر 20 پرو نسخه 128 گیگابایت

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل آنر 20 پرو نسخه 128 گیگابایت

دیگر آن زمانی که بهترین ویژگی‌ها را فقط و فقط می‌توانستیم در گوشی‌های پرچمدار مشاهده کنیم به پایان رسیده زیرا امروزه قابلیت‌هایی را در بعضی از دستگاه‌های میان‌رده می‌بینیم که باعث شده‌اند برخی‌ها این تلفن‌های همراه را مدل‌های ارزان‌تر پرچمداران بدانند. این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که نمی‌خواهند برای خرید گوشی پول زیادی بپردازند. در میان این دستگاه‌ها، آنر 20 پرو که نمونه موفق‌تر آنر 20 می‌باشد، به معنای واقعی کلمه یک پرچمدار ارزان قیمت با ارزش خرید بسیار بالاست.

این موبایل در مقایسه با مدل پیشین خود کمی تفاوت دارد اما بدنه آن همانی است که در آنر 20 دیده بودیم. بر این اساس، آنر 20 پرو با ابعاد 154.6*74*8.4 میلی‌متری و وزن 182 گرمی مطمئناً کمی سنگین‌تر و بزرگ‌تر است اما وقتی آن را در دست می‌گیرید متوجه این تفاوت نخواهید شد چرا که هر دو این گوشی‌ها از نظر اندازه و جرم تعادل را حفظ کرده‌اند و با پوشش شیشه‌ای که دارند، بسیار زیبا هستند هرچند باز هم آلودگی‌ها و اثر انگشت به راحتی روی آنها باقی می‌مانند.

همچون آنر 20، آنر 20 پرو هم سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در فریم کناری دارد تا افراد راست دست راحت‌تر بتوانند قفل نمایشگر را باز کنند و چپ‌دست‌ها کمی از این نظر با مشکل مواجه شوند. در کنار این روش، فناوری تشخیص چهره هم وجود دارد که مسلماً از امنیت پایین‌تری برخوردارست.

صفحه نمایش موجود در آنر 20 پرو 6.26 اینچی بوده و می‌تواند محتواها را با رزولوشن 2340*1080 پیکسلی نمایش دهد. در گوشه بالا سمت چپ آن یک نقطه سیاه رنگ مشاهده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی می‌باشد.

همان‌طور که در آنر 20 از چیپ‌ست کایرین 980 استفاده شده، آنر 20 پرو نیز از همان پردازنده و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. روی کاغذ، این دستگاه می‌تواند با گلکسی اس 10 سامسونگ برابری کند. آنر همچنین، دو مدل از این محصولش را تولید کرده که یکی 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری 256 گیگابایت. نکته‌ای که باید در اینجا مدنظر داشته باشید این است که محل قرار دادن مموری کارت میکرو SD تعبیه نشده بنابراین باید با همین ظرفیت کنار بیایید.

باتری که در این دستگاه به کار رفته 4000 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد به همین دلیل به راحتی و برای افرادی که برنامه‌ها و بازی‌های سنگین اجرا نمی‌کنند می‌تواند به مدت 2 روز دوام بیاورد.

سیستم عامل این تلفن همراه اندروید 9 بوده و رابط کاربری آن Magic UI می‌باشد.

همانگونه که انتظار می‌رفت، یکی از نقاط قوت آنر 20 پرو دوربین آن است به طوری که در قاب پشتی آن چهار لنز 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 16 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی مکرو به چشم می‌خورد. ضمناً، دوربین سلفی هم لنز 32 مگاپیکسلی است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل آنر 20 پرو نسخه 128 گیگابایت به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *