Huawei Ascend G610 Back Door

درب پشتی گوشی هواوی Ascend G610

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی درب پشتی گوشی هواوی Ascend G610

درب های پشتی گوشی های همراه، بهترین مانع در مقابل نفوذ گرد و غبار به داخل گوشی بوده و ظاهر زیبایی نیز به گوشی همراه می بخشند اما با توجه به امکان شکسته شدن یا آسیب دیدنشان به عنوان یک کالای جانبی نیز تولید و عرضه می شوند. شکسته شدن درب پشتی گوشی همراه و عدم قرار گرفتن آن در جای خود به درستی می تواند علاوه بر این که منجر به نفوذ گرد و غبار به گوشی همراه و در نتیجه بروز مشکلاتی به مرور زمان در گوشی شود، استفاده از گوشی را نیز برای کاربر کمی سخت کرده و برای وی مزاحمت هایی ایجاد نماید.

در صورتی که درب پشتی گوشی شما آسیب دیده یا شکسته شده است و یا اگر می خواهید از آسیب رسیدن به درب پشتی اصلی گوشی خود جلوگیری نمایید، می توانید از این درب های پشتی که به عنوان محصولات جانبی به فروش می رسند نیز استفاده نمایید. رنگ بندی مختلف این درب ها می تواند دلیل دیگری برای استفاده از آن ها باشد که به منظور تنوع بخشیدن به ظاهر گوشی مورد استفاده قرار می گیرند.

در انتها باید به کیفیت خوب و قابل قبول این درب ها نیز اشاره کرد. درب های پشتی علاوه بر جنس خوبی که دارند، دارای رنگ هایی با شباهت و هماهنگی زیاد با بدنه گوشی های همراه نیز می باشند و با استفاده از آن ها می توان ظاهر تازه تر و جدیدتری را به گوشی همراه بخشید.

مشخصات فنی درب پشتی گوشی هواوی Ascend G610

جنس
همانند جنس قاب اصلی
قابل استفاده برای
Huawei Ascend G610
ویژگی ها
ظاهری کاملا مطابق با درب اورجینال
محافظت از گوشی در برابر گرد و غبار

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از درب پشتی گوشی هواوی Ascend G610 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *