Huawei Honor Band 6 Steel Metal Band

بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6

بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6

امکان تعویض بند مچ بند هوشمند هواوی هانر بند 6 با وجود سخت‌تر بودن نسبت به سایر مدل‌ها برای خریداران این مچ بند سلامتی در نظر گرفته شده. همانطور که می‌دانید این امکان در ساعت‌ها و مج بندهای هوشمند بسیار حائز اهمیت است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با استایل خود، بند مورد نظر در طرح یا رنگ خاص را انتخاب کرده و برای نصب آن اقدام نمایید. از سوی دیگر، تولیدکننده‌های لوازم جانبی ساعت Honor Band 6 نیز با طراحی و عرضه بندهای دستبند هوشمند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سعی دارند تا سلیقه بخش عمده‌ای از خریداران این دست‌بند سلامتی را پوشش دهند. همانطور که اشاره شد این مچ بند هوشمند هانر نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با خرید بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6، به راختی آن را با بند فابریک ساعت تعویض کنند. بندهای استیل و فلزی بخاطر نوع طراحی و کیفیت بالا از جمله کالاهای محبوب در بین گزینه‌های خرید بند مچ بند Honor Band 6 محسوب می‌شوند. برای خرید بند فلزی استیل هواوی هانر بند 6 همانند دیگر اکسسوری‌ها لازم است شناخت کافی از مشخصات و ویژگی‌های این محصول و ارزش خرید آن در مقایسه با دیگر بندهای موجود در بازار داشته باشیم تا بتوان با آگاهی کامل بند دلخواه‌مان را انتخاب کنیم.خرید بند فلزی ساعت هوشمند طرح 3Bead

ویژگی‌های ظاهری بند Huawei Honor Band 6 Steel Band

بند Huawei Honor Band 6 Steel Band از متریال مرغوب و با دوام تولید شده و استیل به کار رفته در ساخت آن از نوع ضد زنگ است. همچنین این بند هانر بند 6 مجهز به قفل ضامن‌دار کلیپسی است که به راحتی باز و بسته می‌شود. این بند به مانند دیگر بندهای فلزی دارای قطعات جداشدنی است که موجب می‌شود بند برای اکثر سایز مچ دست‌ها مناسب باشد. سایز بند بازه قابل تغییری دارد که با جدا کردن و حذف قطعات آن انجام می‌شود.

گزینه‌های خرید بند هواوی Honor Band 6 به علت تنوع بالا در مدل و رنگ اکسسوری‌ها حق انتخاب‌های بسیار بالایی پیش روی کاربران قرار داده است تا بتوانند بسته به سلیقه و نوع استفاده مناسب‌ترین اکسسوری را انتخاب کنند. لازم به ذکر است قیمت بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6 به خاطر تفاوت در متریال و طراحی، نسبت به بندهای سیلیکونی در بازه بالاتری قرار دارد.

راهنمای کوتاه کردن بند

راهنمای کوتاه کردن بند ساعت هوشمند

مشخصات فنی بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6

سازگار با
Huawei Honor Band 6
جنس بند
فلزی
نوع قفل
ضامن‌دار کلیپسی
وزن
- گرم
ویژگی ها
کیفیت ساخت بالا
سهولت تعویض و استفاده

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند فلزی مچ بند هواوی هانر بند 6 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *