Huawei Mate 30

گوشی موبایل هواوی میت 30

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل هواوی میت 30

شیوه طراحی گوشی هوآوی میت 30 نسبت به مدل میت 20 تفاوت چندانی نکرده ولی از نظر استحکام بهتر شده است. ضمن اینکه بر خلاف میت 30 پرو که از کناره‌های برآمده استفاده می‌کند، این دستگاه از چنین امکاناتی بهره نمی‌برد. مهم‌ترین اتفاقی که در ظاهر این محصول هوآوی رخ داده، قاب پشتی آن می‌باشد زیرا ماژول دوربین اصلی این‌بار به جای اینکه مربعی باشد، دایره‌ای شکل شده است.

دوربین عقب دایره‌ای این دستگاه درون پوششی شیشه‌ای جای گرفته که بنا بر ادعای هوآوی اثر انگشت یا آلودگی‌ها روی آن باقی نخواهند ماند هرچند بعید است چنین موضوعی صحت داشته باشد.

در سمت راست هوآوی میت 30 دکمه‌های پاور و کاهش و افزایش صدا جای‌گیری کرده‌اند و کاربران به راحتی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. به این نکته اشاره کنیم که این موبایل تأییدیه IP68 که باعث می‌شود بتوانیم آن را تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه زیر آب ببریم را نیز دریافت کرده است. تقریباً تمام ظاهر جلویی گوشی توسط یک صفحه نمایش OLED و 6.62 اینچی با رزولوشن 1080*2340 پیکسلی و نسبت بدنه به تصویر 87.9 درصدی اشغال شده و در بالای آن هم یک ناچ نه چندان کوچک جای گرفته است.

ماژول سه‌گانه دوربین عقب هوآوی میت 30 از وجود لنزهای 40 مگاپیکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/1.8، 16 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. به علاوه، یک سنسور لیزری فوکوس‌کننده و دو فلاش LED هم لنزهای دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه که در ناچ بالای صفحه نمایش قرار گرفته، محل جای‌گیری یک لنز 24 مگاپیکسلی می‌باشد.

رابط کاربری این دستگاه نسخه 10 EMUI مبتنی بر اندروید 10 است تا در کنار چیپ‌ست هشت هسته‌ای کایرین 990، پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 و رم 6 یا 8 گیگابایتی بسیار با سرعت باشد. ضمن اینکه حافظه داخلی این گوشی هم 128 گیگابایت است و برای افزایش ظرفیت حافظه فقط می‌توانیم از مموری کارت‌های نانو بهره ببریم که هنوز در همه کشورها در دسترس قرار نگرفته‌اند.

هوآوی در این محصول 8.4*76.1*160.8 میلی‌متری و 196 گرمی خود از یک باتری 4200 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده و ادعا کرده که این منبع نیرو حداقل تا یک روز دوام خواهد آورد. لازم به ذکر است که امکان قرار دادن هندزفری از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز وجود دارد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل هواوی میت 30 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *