Huawei nova 5i

گوشی موبایل هواوی نوا 5i

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل هواوی نوا 5i

یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش هوآوی، مدل Nova 5i است که بدنه‌ای پلاستیکی دارد بنابراین وزن آن تنها به 178 گرم می‌رسد. ضخامت، عرض و طول این دستگاه هم به ترتیب 8.3*75.9*159.1 میلی‌متر می‌باشد.

هوآوی در این محصول خود از باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت بهره برده بنابراین نگرانی از بابت خالی شدن آن نخواهیم داشت زیرا می‌تواند حداقل 1 روز و نیم دوام بیاورد ولی در صورت نیاز قادر خواهیم بود آن را از طریق پورت USB Type-C و به وسیله شارژر 10 واتی شارژ کنیم.

هوآوی Nova 5i از نمایشگر 6.40 اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که رزولوشن آن به 2310*1080 پیکسل می‌رسد و در هر اینچ آن نیز 398 پیکسل به کار رفته است. کیفیت تصاویر در این پنل بسیار بالاست و با ناچ موجود در بالا و حاشیه‌های مشکی رنگ در اطراف، تقریباً شاهد نمای تمام صفحه نمایش خواهیم بود. در ضمن، نسبت بدنه به تصویر این دستگاه 19.5:9 می‌باشد.

این گوشی به شیوه‌های اتصالی Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، GPS، بلوتوث نسخه 4.20، USB Type-C، 3G و 4G SIM مجهز شده بنابراین می‌تواند به در دسترس‌ترین اینترنت جهان وصل شود.

هوآوی در این محصول خود از چیپ‌ست هشت هسته‌ای کایرین 710 و پردازنده گرافیکی Mali-G51MP4 استفاده کرده که با رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی می‌تواند اکثر بازی‌ها را اجرا کند. ضمن اینکه امکان افزایش ظرفیت حافظه دستگاه با استفاده از مموری کارت میکرو SD به میزان 512 گیگابایت وجود دارد. لازم به ذکر است که رابط کاربری این دستگاه EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید 9 است.

در قاب پشتی هوآوی Nova 5i شاهد حضور چهار لنز 24 مگاپیکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/1.8، 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی معمولی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم که به تکنولوژی‌های فوکوس خودکار مجهز شده‌اند و با استفاده از چراغ فلاش LED می‌توانند در شرایط کم نور عکس‌های باکیفیتی به ثبت برسانند. در دوربین جلو نیز یک لنز 24 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 انجام وظیفه می‌کند و این توانایی را دارد تا در زمینه گرفتن تصاویر سلفی گروهی به کار آید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل هواوی نوا 5i به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *