Huawei Watch GT 2 42mm Smart Watch

ساعت هوشمند هواوی GT 2 42mm

بزودی

نقد و بررسی اجمالی ساعت هوشمند هواوی GT 2 42mm

کمپانی‌های بزرگ هر روز سعی بر این دارند که طراحی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت‌های ویژه جدیدی روانه بازار کنند. در این راستا نسل دوم ساعت هواوی واچ جی تی نیز با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه شده است. خرید ساعت هوشمند واچ Huawei Watch GT 2 ، که به تازگی به جمع ساعت‌های هوشمند هواوی اضافه شده است در دو سایز 42mm و 46mm به همراه بند‌هایی با رنگ‌ها و متریال متفاوت طراحی شده است. نسخه GT 2 42mm خود شامل سه مدل با نام‌های Sport – Classic – Eligant می‌شود. همچنین تفاوت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی که اعمال شده است باعث شده قیمت خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 42mm نسبت به نسل قبلی خود کمی افزایش داشته باشد.

ساعت هواوی واچ جی تی 2 مدل 42mm به مانند نسل پیشین خود با نمایشگر 1.2 اینچی طراحی شده است. وزن بدنه برابر با 29 گرم (از جنس استیل) و ابعاد بدنه ساعت 9.4×41.8×41.8 میلی‌متر است. همچنین گلس صفحه نمایش Huawei Watch GT 2 42mm با سنگ الماس پرداخت شده و در لبه‌های آن شاهد کمی خمیدگی هستیم. در مورد این صفحه نمایش AMOLED می‌توان به وضوح تصویر 390×390 پیکسل اشاره کرد که تراکم پیکسلی منحصر بفردی برای این صفحه نمایش به ارمغان آورده است. نوع طراحی این نمایشگر به همراه ضخامت 9.4 میلی‌متری بدنه زیبایی خاصی با Huawei Watch GT 2 42mm بخشیده است.

همانطور که اشاره شد ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 سایز 42mm در سه نسخه اسپورت با بند سیلیکونی، کلاسیک با بند چرمی و الیجنت با بند استیل طراحی شده است.

خرید ساعت هوشمند هواوی GT 2 42mm

حافظه داخلی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 42mm برابر با 4 گیگابایت است که هرچند فضای کافی برای کاربران فراهم می‌کند، اما در مقایسه با همتاهای امروزی خود کمی اندک است.

در کنار بلوتوث از دیگر امکانات مخابراتی این ساعت می‌توان به GPS و سیستم GLONASS اشاره کرد که می‌تواند عملکرد بهتری به هنگام فعالیت‌های فیتنس داشته باشد، اشاره کرد. ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 42mm با قابلیت ضد آب بودن طراجی شده که به ادعای کمپانی سازنده می‌تواند تا عمق 50 متر زیر آب نیز به عملکرد خود ادامه دهد. برای تامین انرژی ساعت هواوی Huawei Watch GT 2 42mm طراحان از باتری 215mAh از نوع لیتیوم یونی استفاده کرده‌اند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم از تفاوت‌های اصلی هواوی واچ جی تی 2 در مقایسه با نسل قبلی خود قابلیت‌های نرم‌افزاری و به خصوص فیتنس ساعت است. در مورد پایش ضربان قلب هواوی از TruSeen ورژن 3.5 استفاده کرده که با دقت منحصر بفردی که دارد، علاوه بر پایش ضربان قلب در طول روز پایش خود را در طول شب و به هنگام خواب نیز ادامه می‌دهد. به لطف مقاومت فوق‌العاده این ساعت در زیر آب اندازه‌گیری کالری، ضربان قلب و مسافت به هنگام ورزش‌های آبی نیز به خوبی انجام می‌گیرد. پشتیبانی دقیق از پایش وضعیت کاربر در دیگر ورزش‌های محبوب مانند دوچرخه سواری، دو، کوه‌نوردی قابل توجه است. همچنین برای پایش وضعیت خواب در ساعت Huawei Watch GT 2 42mm از اپلیکیشن TreSleep نسخه 2.0 استفاده شده که قادر است 6 نوع اختلال رایج در خواب را شناسایی کرده و کیفیت خواب کاربر را به معرض نمایش قرار دهد.

هواوی برای سیستم عامل ساعت Huawei Watch GT2 42mm از LiteOS استفاده کرده که سازگاری کاملی با گوشی‌های هوشمند ساخت خود دارد. علاوه بر گوشی‌های هواوی، تمامی گوشی‌های اندرویدی با نسخه 4.4 به بالا و گوشی‌های آیفون با نسخه iOS 9 به بالا نیز قادرند با این ساعت بدون هیچ مشکلی متصل شوند. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اضافه شده که به شکل مختصر به آنها پرداختیم می‌توان به دلیل میزان اختلاف قیمت ساعت Huawei Watch GT 2 42mm پی برد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از ساعت هوشمند هواوی GT 2 42mm به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *