(دیدگاه کاربر 3)

Huawei Watch GT 2 46mm Smart Watch

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 نسخه 46 میلی متر

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 نسخه 46 میلی متر

کمپانی‌های بزرگ هر روز سعی بر این دارند که طراحی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت‌های ویژه جدیدی روانه بازار کنند. در این راستا نسل دوم ساعت هواوی واچ جی تی نیز با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه شده است. خرید ساعت هوشمند واچ Huawei Watch GT 2 ، که به تازگی به جمع ساعت‌های هوشمند هواوی اضافه شده است در دو سایز 42mm و 46mm به همراه بند‌هایی با رنگ‌ها و متریال متفاوت طراحی شده است. نسخه GT 2 46mm خود شامل سه مدل با نام‌های Sport – Classic – Elite می‌شود. همچنین تفاوت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی که اعمال شده است باعث شده قیمت خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 46mm نسبت به نسل قبلی خود کمی افزایش داشته باشد.

ساعت هواوی واچ جی تی 2 مدل 46mm به مانند نسل پیشین خود با نمایشگر 1.39 اینچی طراحی شده است. وزن بدنه برابر با 41 گرم (از جنس استیل) و ابعاد بدنه ساعت 10.7×45.9×45.9 میلی‌متر است. همچنین گلس صفحه نمایش Huawei Watch GT 2 46mm با سنگ الماس پرداخت شده و در لبه‌های آن شاهد کمی خمیدگی هستیم. در مورد این صفحه نمایش AMOLED می‌توان به وضوح تصویر 454×454 پیکسل اشاره کرد که تراکم پیکسلی منحصر بفردی برای این صفحه نمایش به ارمغان آورده است. نوع طراحی این نمایشگر به همراه ضخامت 9.4 میلی‌متری بدنه زیبایی خاصی با Huawei Watch GT 2 46mm بخشیده است.

همانطور که اشاره شد ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 سایز 46mm در سه نسخه اسپورت با بند سیلیکونی، کلاسیک با بند چرمی و الیت با بند استیل طراحی شده است.

خرید ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 نسخه 46 میلی متر

حافظه داخلی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 46mm برابر با 4 گیگابایت است که هرچند فضای کافی برای کاربران فراهم می‌کند، اما در مقایسه با همتاهای امروزی خود کمی اندک است. از تفاوت‌های اصلی نسخه 46mm ساعت جی تی 2 در مقایسه با نسخه کوچک‌تر خود (42mm) می‌توان به امکان تماس بلوتوثی اشاره کرد.

در کنار بلوتوث از دیگر امکانات مخابراتی این ساعت می‌توان به GPS و سیستم GLONASS اشاره کرد که می‌تواند عملکرد بهتری به هنگام فعالیت‌های فیتنس داشته باشد، اشاره کرد. ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 46mm با قابلیت ضد آب بودن طراجی شده که به ادعای کمپانی سازنده می‌تواند تا عمق 50 متر زیر آب نیز به عملکرد خود ادامه دهد.

هواوی برای بخش پرداشی ساعت Huawei Watch GT 2 46mm از پردازنده‌های ساخت خود استفاده کرده است. چیپست Kirin A1 که برای گجت‌ها و ساعت‌های هوشمند هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد با اصلاحاتی که نسبت به نسل قبلی خود داشته عملکرد بهینه‌تری در مصرف باتری و پردازشی دارد.

برای تامین انرژی ساعت هواوی Huawei Watch GT 2 46mm طراحان از باتری 455mAh از نوع لیتیوم یونی استفاده کرده‌اند. طبق گفته هواوی در استفاده‌های ترکیبی این باتری می‌تواند تا 30 ساعت انرژی مورد نیاز را فراهم کند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم از تفاوت‌های اصلی هواوی واچ جی تی 2 در مقایسه با نسل قبلی خود قابلیت‌های نرم‌افزاری و به خصوص فیتنس ساعت است. در مورد پایش ضربان قلب هواوی از TruSeen ورژن 3.5 استفاده کرده که با دقت منحصر بفردی که دارد، علاوه بر پایش ضربان قلب در طول روز پایش خود را در طول شب و به هنگام خواب نیز ادامه می‌دهد. به لطف مقاومت فوق‌العاده این ساعت در زیر آب اندازه‌گیری کالری، ضربان قلب و مسافت به هنگام ورزش‌های آبی نیز به خوبی انجام می‌گیرد. پشتیبانی دقیق از پایش وضعیت کاربر در دیگر ورزش‌های محبوب مانند دوچرخه سواری، دو، کوه‌نوردی قابل توجه است. همچنین برای پایش وضعیت خواب در ساعت Huawei Watch GT 2 46mm از اپلیکیشن TreSleep نسخه 2.0 استفاده شده که قادر است 6 نوع اختلال رایج در خواب را شناسایی کرده و کیفیت خواب کاربر را به معرض نمایش قرار دهد.

هواوی برای سیستم عامل ساعت Huawei Watch GT2 46mm از LiteOS استفاده کرده که سازگاری کاملی با گوشی‌های هوشمند ساخت خود دارد. علاوه بر گوشی‌های هواوی، تمامی گوشی‌های اندرویدی با نسخه 4.4 به بالا و گوشی‌های آیفون با نسخه iOS 9 به بالا نیز قادرند با این ساعت بدون هیچ مشکلی متصل شوند. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اضافه شده که به شکل مختصر به آنها پرداختیم می‌توان به دلیل میزان اختلاف قیمت ساعت Huawei Watch GT 2 46mm پی برد.

مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 نسخه 46 میلی متر

ابعاد قاب
10.7 × 45.9 × 45.9 میلی‌متر
وزن
41 گرم
فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
بند چرمی :فلز
بند سیلیکونی :فلز , سرامیک
بند فلزی : فلز
توضیحات جنس بدنه
قاب پشتی سرامیکی + فریمی از استیل ضدزنگ
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
OLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454 × 454
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
قابلیت نصب سیم کارت
GPS
Bluetooth
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر
سازگار با آیفون (iPhone 5 یا جدیدتر) با iOS 9 و نسخه‌های بالاتر
توضیحات بلوتوث
5.1 همراه با LE, EDR
حافظه داخلی
4000 مگابایت
باتری
455 میلی‌آمپرساعت
حسگرها
شتاب سنج - ژیروسکوپ - سنجش نور محیط - قطب نما - شمارش ضربان قلب - فشارسنج
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری
اقلام همراه
شارژر - دفترچه راهنما

نظرات کاربران ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 نسخه 46 میلی متر

  1. امیر (مالک تایید شده)

    من این ساعتو دو هفتست که دارم
    تا حالا ساعت هوشمند نداشتم ولی باید بگم که اگر اهل ورزش هستید، این ساعت میتونه بهترین دوست شما باشه. به نظر میاد سنسور هاش دقیق باشند ولی نتونستم با دستگاه های حرفه ایه دیگه مقایسه کنم. ساعت خیلی شیک و زیبایی هستش ولی تو تغییر صفحات یکم لگ داره که اونم به خاطر بهینه سازی پردازنده برای مصرف کم باتریه. صدای بلندگوش تو پخش صدای آهنگ خیلی خوبه به طوری که وقتی میرید کوه خیلی راحت صدای آهنگ رو هم شما و هم همراهاتون میشنون. برنامه هلث هم به طرز عجیبی خیلی خوب ساخته شده برای گوشی و بعد از ورزش میتونید ریز اطلاعات رو از رو گوشی با همه نمودار ها و چارت ها نگاه کنید. تا حالا که عمر باتری ساعت خیلی خوب بوده و برای من که تمام سنسور هاش روشن بوده و تقریبا همش دستم بوده و حتی هفته ای دو بار کوهنوردی داشتم، یک هفته ی کامل جوابگو بوده.
    در کل ساعت بسیار خوب و با کیفیتی هستش اما نسبت به قیمت الانش زیاد ارزش نداره. اگر با قیمت چهار میلیون فعلی مشکلی ندارید، حتما بخرینش و لذتشو ببرید.
    ممنون از تبلتفون به خاطر قیمت مناسبتر و فرستادن خیلی زودشون.

  2. پژمان (مالک تایید شده)

    من پنج روزه که تحویل گرفتم ساعت رو مهمترین نکته این بود که قیمت خریدم از سایت تبلت فون همه رو متعجب کرد حتی نمایندگی هواوی هم گفتم خیلی خوب خریدی
    خود ساعت بسیار خوش قیافه و جذاب هستش
    عملکردش هم عالی نیست ولی بسیار خوب هستش و تمام نیازهای من رو پوشش می ده . مهمترین مزیتش اینه که با یه هندزفری بلوتوث تقریبا از کنار گوشی بودن بی نیاز می شید و تو خیابون اصلا لازم نیست گوشی رو از جیبتون بیرون بیارید . پیامها روی ساعت میاد تماسها هم همین طور. فقط برای مکالمه با هندزفری باید اونو به گوشی وصل کنید و در صورت اتصال به ساعت نمیشه با هندزفری صحبت کنید در اصل اتصال هندزفری به ساعت فقط برای گوش دادن موسیقی هستش
    ولی با اتصال ساعت و هندزفری به گوشی همه چیز میشه این دو و به راحتی می تونید همه تماس هاتون رو جواب بدید و یا پیامهاتون رو ببینید. البته خود ساعت امکان مکالمه داره ولی خوب اگه تماس خصوصی داشته باشید اطرافیان هم می‌شنوم و تو خیابون به خاطر صداهای اطراف تماس سخت میشه مطمئنا
    کلا از 10 به این ساعت 8 رو می دم. برای من عالی بود.
    شارژ باتریش هم در حالت فول سنسور و استفاده مناسب از اعلانها بدون گوش دادن موسیقی روزی 25 درصد مصرف داره با ویبره..
    کلا راضی هستم از خریدم و از محصول
    از تبلت فون هم بخاطر قیمت مناسبش واقعا تشکر می کنم

  3. هومن رضائی

    دیروز رنگ قهوه ای کلاسیک به دستم رسید. حتی از عکسش هم لوکس تره. بسته بندی عالی سرعت ارسال عالی. چند روز که ازش استفاده کنم نظرمو راجبه کاراییش هم اینجا می نویسم. ممنون تبلت فون

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *