Huawei Watch GT Rolex Steel Band

بند استیل رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ GT

قیمت 329,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند استیل رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ GT

بند فلزی طرح رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ GT

سامسونگ در کنار اپل یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ساعت های هوشمند می باشد اما بر خلاف اپل که هر سال چند مدل محدود از ساعت های هوشمند را رونمایی و روانه بازار می کند، سامسونگ مدل های مختلفی را تولید کرده و سهم عمده ای از بازار را نیز به خود اختصاص داده است. ساعت های هوشمند هواوی در اندازه ها و مدل های مختلفی عرضه شده و برای هر یک از آن ها نیز بندهای مختلفی عرضه می شود. بندهایی که جنس آن ها عمدتا فلزی، سیلیکونی، چرمی بوده و هر یک از آن ها نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند.

نکات مهم قبل از خرید بند فلزی طزح رولکسی ساعت هواوی Watch GT

بندهای فلزی در طرح و رنگ های مختلف، برای انواع ساعت های هوشمند تولید و عرضه شده و در بین کاربران نیز به خاطر قیمت مناسب و تنوع زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بندهای فلزی عمدتا در سه شکل 3Bead و 5Bead و 7Bead طراحی و ساخته می شوند که اصطلاحا به مدل 7Bead طرح رولکسی نیز می گویند. حال یکی از این ساعت هایی که برای آن انواع مختلفی از بندهای فلزی طراحی و تولید شده، ساعت هوشمند هواوی واچ GT می باشد. بند فلزی 7Bead یا همان طرح رولکسی از جمله این بندهای فلزیی هست که برای ساعت هوشمند هواوی Watch GT ساخته شده است. این نوع بند همان طور که توضیح داده شد دارای جنسی فلزی و طراحی و ساختی با کیفیت بسیار بالا می باشد و به خاطر ظاهر زیبا و شیکی که دارد جلوه خاصی به ساعت می بخشد.

بند فلزی طرح رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی از جمله بهترین بندهایی می باشد که با انتخاب آن می توان به ساعت خود جلوه ای اسپرت بخشید و از استفاده آن لذت برد. قفل این بند از نوع کلیپسی می باشد و  به نوعی طراحی شده که باز و بست آن بسیار آسان و ساده است. نصب و جداسازی بند فلزی طرح رولکسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT نیز بسیار راحت می باشد. به این صورت که هر دو طرف بند دارای پین ضامن دار است که با استفاده از ضامن شان می توان به راحتی بند را بر روی ساعت نصب یا از آن جدا کرد. از دیگر ویژگی های بند فلزی طرح رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. این تنوع رنگی و در کنار آن زیبایی بند سبب شده که کاربران جوان تر نسبت به خرید این بند تمایل بیشتری داشته باشند.

علاوه بر همه این ویژگی هایی که ذکر شد، همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت مناسب (با توجه به کیفیت ساخت و طراحی و نیز جنس با کیفیت) بند فلزی ساعت هواوی Watch GT از جمله دیگر دلایل محبوبیت این نوع بند می باشد. چرا که به خاطر قیمت مناسب آن می توان با تهیه چندین طرح از این بند در مناسبت های مختلف و متناسب با شرایط زمانی و مکانی که کاربر در آن قرار دارد از این بندها استفاده کرد و چهره تازه ای به ساعت خود بخشید. بند رولکسی ساعت هوشمند هواوی Watch GT در هر شرایط و محیطی قابل استفاده است و قابلیت شستشو نیز دارد. وزن این بند نیز با توجه به جنس آن مناسب است و کاربر می تواند مدت زمان طولانیی از آن استفاده کند.

نصب آسان بند هواوی Watch GT طرح فلزی 7Bead

راهنمای نصب بند میلانس ساعت هوشمند

مشخصات فنی بند استیل رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ GT

قابل استفاده برای
Huawei Watch GT
جنس
استیل
نوع قفلی
کلیپسی
ویژگی ها
سهولت تعویض و استفاده
کیفیت ساخت بسیار بالا
دارای رنگبندی متنوع

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند استیل رولکسی ساعت هوشمند هواوی واچ GT به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *