i-Life Zedbook G – 32GB

تبلت آی‌لایف زد بوک جی 32 گیگابایت

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی تبلت آی‌لایف زد بوک جی 32 گیگابایت

تبلت i-Life Zedbook G  از جمله تبلت‌های 10 اینچی برند i-Life می‌باشد که از لحاظ مشخصات فنی در دسته تبلت‌های میان‌رده قرار دارد. این محصول جدید i-Life به شکل پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز 10 عرضه می‌شود و به لطف وجود کیبرد موجود در بسته‌بندی دستگاه می‌توان به بهترین شکل ممکن از این تبلت استفاده کرد. این تبلت 10 اینچی با دارا بودن یک اسلات سیم‌کارت، قابلیت استفاده از شبکه‌های 3G را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. ابعاد این دستگاه برابر با 259×174×11 میلی‌متر بوده و بدون احتساب داک کیبرد دارای وزن 605 گرمی می‌باشد. پنل استفاده شده در صفحه‌نمایش دستگاه از نوع LED-backlight IPS بوده که با وضوح تصویر 1280×800 پیکسل می‌تواند کیفیت نمایش تصاویر مناسبی را ارایه کند. برای دوربین پشتی از سنسور 5MP و برای دوربین جلویی از سنسور 2MP استفاده است. آی‌لایف ترجیه داده به‌جای استفاده از تراشه‌های کوالکام اسنپ‌دراگون و یا مدیاتک از چیپست‌های اینتل اتم استفاده کند. چیپست Z3735F با دارا بودن 4 هسته مرکزی با کلاک 1.83GHz و پردازنده گرافیکی Intel-HD عهده‌دار عملیات پردازشی این دستگاه می‌باشد. بخش مموری نیز با مشخصات خوبی ظاهر شده و متشکل از 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD با امکان پشتیبانی از کارت‌های 64 گیگابایتی می‌باشد.

علاوه بر شبکه‌های ارتباطی 2G و 3G، امکانات ارتباطی وای‌فای، بلوتوث× درگاه microUSB و miniHDMI از دیگر راه‌های ارتباطی تبلت آی‌لایف زدبوک جی می‌باشند. باتری 6,600mAh نیز وظیفه تامین انرژی این تبلت 10 اینچی را بر عهده دارد. امکان نصب و اجرای سیستم‌عامل اندروید در کنار ویندوز 10 از دیگر قابلیت‌های جذاب این تبلت می‌باشد. با توجه به مشخصات این دستگاه و همچنین قیمت خرید، می‌توان این تبلت را برای کاربرانی که به دنبال خرید تبلت 10 اینچی میان‌رده با قیمت اقتصادی هستند، پیشنهاد داد.

مشخصات فنی تبلت آی‌لایف زد بوک جی 32 گیگابایت

تعداد سیم کارت
یک سیم کارته
ابعاد
11 × 174 × 259 میلی متر
وزن
605 (تبلت) - 535 (داک کیبورد) گرم
جنس بدنه
پلاستیک مات
چیپست
Intel Atom Processor Z3735F
مدل پردازنده ‌ی مرکزی
Quad-Core
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی
1.83 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی
Intel HD
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
LED-backlit IPS LCD
اندازه صفحه نمایش اصلی
10.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش اصلی
800 × 1280 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
150 پیکسل بر اینچ
قابلیت های صفحه نمایش
قابلیت دریافت 10 لمس هم‌زمان
حافظه داخلی
32 گیگابایت
حافظه RAM
2 گیگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه
توضیحات کارت حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD حداکثر تا 64 گیگابایت
باند شبکه 2G
GSM 900 / 1800
3G
باند شبکه 3G
WCDMA 900 / 2100
GPRS
Edge
Wi-Fi
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi : 802.11 b/g/n
بلوتوث
USB
درگاه ارتباطی
میکرو USB و Mini HDMI
دوربین
کیفیت دوربین
5 مگاپیکسل
قابلیت فیلمبرداری
فلاش
سایر قابلیت های دوربین
حالت عکاسی پانوراما
قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده
فوکوس لمسی
دوربین مکالمه ویدئویی
توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی
2 مگاپیکسل
سیستم عامل
ویندوز 10
پخش موسیقی
پخش ویدئو
جک هندزفری
حسگر ها
شتاب‌سنج
ظرفیت باتری
با ظرفیت 6600 میلی آمپر ساعت
سایر قابلیت ها
قابلیت اجرای دو سیستم عامل ویندوز 10 و اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ
قابلیت مکالمه این دستگاه، تنها در سیستم عامل اندروید امکان‌پذیر است
از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دستگاه، تنها 7.5 گیگابایت آن در دسترس کاربر خواهد بود
پشتیبانی کامل از زبان فارسی در سیستم‌عامل اندروید (منو و کیبورد)
دارای یک ترابایت حافظه‌ی ابری OneDrive
اقلام همراه تبلت
شارژر - کابل USB - کابل OTG - کارت گارانتی - کیبورد - کیف - دفترچه‌ راهنما

نظرات کاربران تبلت آی‌لایف زد بوک جی 32 گیگابایت

  1. علی

    سلام قربان
    ببخشید بنده یک تبلت ای لایف زد بوک دارم ویندوش رو دوباره نصب کردم ولی صفحه لمسی با فایل صداش کار نمیکنه
    درایور هاشو از کجا میتونم پیدا کنم که نصب کنم
    ممنون

  2. محمد عبداله

    با سلام برای فردی مثل اینجانب که به کارآمدی بسیار بیشتر از ظاهر اهمیت می دم واقعا این مورد یک خرید اشتباه است. وقتی وارد یک سیستم می شوید، در ویندوز باید از طریق یک برنامه سوئیچ کنید به اندروید و در اندروید از نوار ابزار بالا اقدام کنید برای سوئیچ به ویندوز که بسیار بده. چون اگر برای یکی از سیستم عاملها اشکالی بوجود بیاد عملا شما همانجا قفل می شید. در حالی که طراحی صحیح اینه که شما در شروع بتوانید از طریق منو انتخاب کنید. سیستمی می گیرید که فقط بالا می آید چرا که از فضای مورچه ای 32 گیگ فقط 16 گیگ در ویندوز دارید! وحالا نصف قیمتش باید هزینه بکنید که کارت حافظه ی مثلا 200GB بهش بندازید تا دستتون باز باشه. فضای حافظه ی داخلی خیلی بهم ریخته است و با diskmgmt.msc که نگاه کنید تعداد زیادی Partition خام آزاد با سایز های مختلف می بینید که مشخص نیست چرا به این صورت در آمده. استفاده از Windows 10 جالبترین قسمت ماجراست. یک Windows که عملا سردرگم بین کاربری Desktop- Laptop و Tablet – Mobile هست و با خودش معلوم نیست چند چنده، روی سیستمی نصب شده که بی شباهت نیست بگیم با وانت پیکان بخواهیم تراکتور بار بزنیم. شما حافظه کم میارید چون به سرعت همان 16 گیگ هم از دسترس شما خارج می شه. ضمن اینکه screen 10 اینچی تبلت اصلا جوابگوی پنجره های سیستم عامل نیست و یک احساس خفگی به آدم دست می ده. در بسته بندی، User Guide علاوه بر انگلیسی به زبانهای روسی، فارسی و عربی موجوده که کاملا نشان می ده که بازار هدف کدام منطقه است با اینحال شارژر سوزنی دارای یک سر سه شاخه ی غیر قابل تعویض گنده است و برای استفاده در اینجا باید یک مبدل سه شاخه به دوشاخه بزنی که گنده تر هم می شه. جالبه با اینکه ست دستگاه همه به رنگ مشکی هست، این مبدل و هندزفری به رنگ سفید هست! در رابطه با بسته ی من متوجه شدم که شارژر بر اثر سفت شدن زیاد پیچ، بدنش شکستگی پیدا کرده که با چسب قطره ای چسباندم. به نظر می رسه که شارژ تبلت تنها از شارژر سوزنی امکان پذیر است و از طریق درگاه microUSB قابل شارژ نیست که این هم بی تعارف ایراد طراحی است، چون با چیزی که از سایرین سراغ داریم این مورد وجود داره. باتری هم یک نقطه ضعف دیگر این محصول است که حداکثر 6 ساعت بیشتر پاسخگو نیست و اصلا نمی توان روی استفاده ی طولانی مدت از اون حساب کرد و حالا با فرض اینکه Powerbank هم با خود ببرید، نمی تونید از درگاه microUSB استفاده کنید. خلاصه اینکه یک وسیله ای دارید که واجد همه چیز هست ولی عملا به درد خاصی نمی خوره. امیدوارم تفاوت در نقد رو احساس کرده باشید و بتونید بهتر تصمیم بگیرید.

  3. omid

    اشتباه ننوشتید توی سایت دیگه ای زده بود هم ویندوز 10 را ساپورت میکنه و هم اندروید لالی پاپ5.1را ساپورت میکند

    • تبلت فون

      سلام. دوست عزیز قابلیت ها دستگاه رو از جدول مشخصات چک کنید درج شده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *