Leather case for Nokia 7.1

کیف کلاسوری گوشی نوکیا 7.1

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی کیف کلاسوری گوشی نوکیا 7.1

کیف کلاسوری گوشی نوکیا 7.1

امروزه گوشی های همراه در جوامع بشری به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده اند، به نحوی که تقریبا همه انسان ها با آن سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند. حال با توجه به فراگیری استفاده از گوشی های همراه، شرکت هایی نیز هستند که در زمینه تولید لوازم جانبی انواع مدل های مختلف گوشی فعالیت می کنند، لوازمی چون کیف، گارد، گلس و …. کاربران نیز به خاطر قیمت های بالای گوشی و برای اطمینان از سلامت آن، به خرید و استفاده از این لوازم جانبی روی می آورند. یکی از این لوازمی که برای حفاظت و امنیت گوشی طراحی و ساخته شده، کیف گوشی هست.

با توجه به برندها و مدل های مختلف گوشی، انواع و اقسام کیف ها نیز برای آن ها ساخته می شود. کیف های گوشی اکثرا به شکلی طراحی می شوند که به صورت 360 درجه گوشی رو در بر بگیرند و از آن محافظت کنند. محصولی که در صفحه می بینید یکی از همین کیف ها برای مدل های مختلف گوشی هست. این کیف در مدل کلاسوری طراحی و از چرم مصنوعی با کیفیتی ساخته شده که دارای بافتی نرم و لطیف هست و همین لطافت حس خوشایندی را به هنگام کار با آن به کاربر القا می کند. علاوه بر جنس عالی، این محصول در محافظت از گوشی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و تا حد زیادی خیال کاربر را از امنیت گوشی راحت می سازد. زیرا این کیف تقریبا به صورت کامل (قاب پشتی، قاب جلویی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ، لبه راست، دکمه‌ها) گوشی را پوشش می دهد و از تمامی زوایای آن محافظت می کند. از دیگر ویژگی های خوب این کیف چرمی دسترسی آسان به تمامی دکمه ها و پورت های گوشی هست. این کیف همچنین دارای محفظه ای برای نگهداری کارت (کارت عابر بانک و …) می باشد که کاربر می تواند از آن استفاده کند. رویه این کیف به دلیل جنسی که دارد ضد لغزش هست و به راحتی از دست کاربر لیز نمی خورد. زیبایی و شیک بودن و نیز قیمت مناسب از دیگر مزایای آن می باشد که در جهت جلب توجه کاربر به این محصول اهمیت زیادی دارد.

حال در میان انواع برندها و مدل های مختلف گوشی یکی از گوشی هایی که این کیف برای آن ساخته شده، گوشی نوکیا 7.1 می باشد. کاربران محترم می توانند این محصول را از فروشگاه تبلت فون با قیمتی مناسب تهیه و استفاده نمایند.

مشخصات فنی کیف کلاسوری گوشی نوکیا 7.1

نوع
کیف کلاسوری
جنس
چرم مصنوعی
ساختار
مات
سطح پوشش
قاب پشتی ، قاب جلویی ، لبه بالایی ، لبه پایینی ، لبه چپ ، لبه راست ، حفاظت از دکمه‌ها
ویژگی ها
مقاوم در برابر ضربه
دسترسی آسان به درگاه ها و دارای محفظه نگهداری کارت
قابلیت تبدیل شدن به استند

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از کیف کلاسوری گوشی نوکیا 7.1 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *