Lenovo K5

گوشی موبایل لنوو K5

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل لنوو K5

گوشی Lenovo K5 یکی دیگر از گوشی های میان رده لنوو در سال 2018 میلادی می باشد. K5 شباهت بسیار زیادی به گوشی K5 Play داشته و در برخی جنبه ها نیز با بهبود هایی همراه بوده است.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای K5، صفحه نمایشی 5.7 اینچ و از نوع IPS LCD می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1440 × 720 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 282 پیکسل بر اینچ می باشد. K5 مجهز به چیپست مدیاتکی می باشد که از دو پردازنده چهار هسته با کلاک های 1.5GHz و 1.0GHz تشکیل شده است. حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده نیز برابر با 3GB و در نتیجه قدرت پردازشی گوشی متوسط و مناسب برای انجام کارهای روزمره ارزیابی می شود. K5 به حافظه داخلی 32GB نیز مجهز شده است که البته چنان چه این مقدار پاسخگو نیازهای کاربر نباشد، افزایش حافظه گوشی به کمک کارت های حافظه جانبی تا 128GB دیگر نیز در این گوشی امکان پذیر می باشد. میان رده جدید لنوو به دوربین دوگانه ای نیز در قسمت پشت گوشی و به عنوان دوربین اصلی مجهز شده است. دز واقع دو دوربین 13MP و 5MP، دوربین دوگانه اصلی این گوشی را تشکیل می دهند. دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین 8MP می باشد و در مجموع کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین های اصلی و سلفی گوشی را می توان در کلاس گوشی های میان رده، خوب و قابل قبول توصیف کرد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل Android 7.1 Nougat، سنسور اثر انگشت قرار گرفته در قسمت پشت گوشی و همچنین باتری 3000mAh آن اشاره کرد. لنوو گوشی های هوشمند خود را همواره با قیمت هایی مناسب، رونمایی و روانه بازار می کند. گوشی میان رده K5 لنوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به واسطه قیمت مناسبی که دارد، از ارش خرید بالایی نیز بهره مند می شود. خرید گوشی K5 با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، به کاربرانی که قصد انجام کارهای روزمره و همچنین اجرا برنامه های نه چندان سنگین را در گوشی خود دارند، پیشنهاد می شود.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل لنوو K5 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *