Lenovo K8 Note

گوشی موبایل لنوو K8 نوت

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل لنوو K8 نوت

گوشی Lenovo K8 Note یکی از جدیدترین گوشی های شرکت Lenovo می باشد. Lenovo K8 Note دارای مشخصات سخت افزاری قدرتمندی نیز می باشد اما مشخصه و ویژگی اصلی این گوشی را می توان صفحه نمایش بزرگ و 5.5 اینچی به همراه باتری قدرتمند 4000mAh این گوشی دانست که این گوشی را برای علاقه مندان به وب گردی و تماشای فیلم ویدیو در گوشی به یک گزینه بسیار مناسب تبدیل می کند.

چیپست به کار رفته در این گوشی نیز یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی می باشد. Lenovo K8 Note از چیپست Mediatek Helio X23 بهره می برد که دارای یک پردازنده 10 هسته با کلاک 2.3GHz می باشد و تعداد هسته های این پردازنده یکی از نکات جالب مربوط به این گوشی می باشد. گوشی Lenovo K8 Note در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه اول این گوشی دارای حافظه رم 3GB و حافظه داخلی 32GB و و نسخه دوم دارای حافظه رم 4GB و حافظه داخلی 64GB می باشد که هر دو نسخه این گوشی دارای قابلیت افزایش حافظه گوشی تا مقدار 256GB دیگر نیز به کمک کارت حافظه جانبی و شیار اختصاصی در نظر گرفته شده برای گوشی می باشند. با کنار هم قرار دادن حافظه رم و پردازنده این گوشی، می توان به قدرت پردازشی رو به بالا و قابل قبول Lenovo K8 Note پی برد. دو دوربین 13MP و 5MP به عنوان دوربین دوتایی اصلی این گوشی در نظر گرفته شده اند و همچنین یک دوربین 13MP دیگر نیز برای ثبت عکس های سلفی در قسمت جلو گوشی قرار گرفته است. صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی که از پنل LCD استفاده کرده و مجهز به فناوری IPS نیز می باشد و با داشتن رزولوشن 1080x1920p کیفیت قابل قبولی را در اختیار کاربر می گذارد که مطمئنا برای تماشای فیلم و ویدیو و همچنین وب گردی، مناسب می باشد.

آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، سنسور اتر انگشت، باتری قدرتمند 4000mAh و پشتیبانی از شارژ سریع و پروت USB Type-C از دیگر ویژگی های این گوشی جدید Lenovo می باشند.

با بررسی مشخصات Lenovo K8 Note می توان به بالا رده بودن این گوشی پی برد که این گوشی را قادر به اجرا اکثر برنامه ها و بازی های مجود در بازار می کند. Lenovo K8 Note یک گوشی بسیار مناسب و پیشنهاد عالی  برای افرادی که قصد خرید یک گوشی قدرتمند و بالارده و با قیمت مناسب دارند، می باشد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل لنوو K8 نوت به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *