Lenovo Vibe C2

گوشی موبایل لنوو وایب سی 2

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل لنوو وایب سی 2

در بین گوشی‌های برند وایب لنوو، گوشی‌های سری C به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شوند. گوشی Lenovo Vibe C2 نیز جزو محصولات اقتصادی لنوو محسوب می‌شود که در نیمه دوم 2016 کار خود را شروع کرده است. بدنه این گوشی 139 گرمی از پلاستیک بوده و ابعاد دستگاه برابر با 143×71.4×8.6 میلی‌متر می‌باشد. این گوشی با پنل 5 اینچی IPS طراحی شده است. این صفحه‌نمایش با دارا بودن رزولوشن 720p و تراکم پیکسلی 294ppi کیفیت نمایش قابل قبولی می‌تواند ارایه کند. در سمت چپ بالای صفحه‌نمایش می‌توان دوربین سلفی دستگاه را مشاهده کرد که با سنسور 5 مگاپیکسلی همراه شده است. دوربین پشتی نیز درست در وسط قاب پشتی تعبیه شده است. در مورد مشخصات دوربین اصلی گوشی می‌توان به سنسور 8 مگاپیکسلی، فیلم‌برداری HD، فوکوس لمسی و تشخیص چهره اشاره کرد.

در مورد بخش پردازشی گوشی که انتظار زیادی نیز از آن نداریم، لنوو از چیپست ارزان‌قیمت مدیاتک مدل MT6735P استفاده کرده است. این تراشه متشکل از 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.0GHz و پردازنده گرافیمی مالی T720MP2 است. 1 گیگابایت ظرفیت حافظه رم دستگاه بوده و حافظه داخلی در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. همچنین امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی دستگاه به کمک کارت‌های microSD تا 32 گیگابایت لحاظ شده است.

گوشی لنوو وایب سی 2 به شکل پیش‌فرض با اندروید مارشمالو 6.0 که با رابط کاربری لنوو Vibe ادغام شده عرضه می‌شود. پشتیبانی از باندهای LTE کت 4، وای‌فای b/g/n، بلوتوث 4.0، درگاه microUSB نسخه 2.0، سنسورهای شتاب‌سنج و مجاورت و باتری 2,750mAh از دیگر مشخصات این گوشی ارزان قیمت می‌باشند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل لنوو وایب سی 2 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *