LG 360 VR Virtual Reality Headset

هدست واقعیت مجازی ال جی 360 VR

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی هدست واقعیت مجازی ال جی 360 VR

کمپانی ال‌جی نیز با آغاز سال 2016 به جمع تولید کننده‌گان هدست‌های واقعیت مجازی پیوست. این کمپانی در نمایشگاه MWC شهر بارسلون برای اولین بار از هدست واقعیت مجازی 360 به همراه پرچمدار جدید گوشی‌هایش رونمایی کرد. از هر لحاظی می‌توان این عینک را بهترین در نوع خود دانست، اما متاسفانه امکان استفاده از آن تنها برای کاربران گوشی‌های LG G5 در نظر گرفته شده است. بخش طراحی از نقاط قوت این محصول شمرده می‌شود. البته دلیل ابعاد کوچک‌تر این هدست در مقایسه با هدست‌های سامسونگ، لنوو و اکثر محصولات مطرح در این دسته را می‌توان در استفاده از صفحه‌نمایش مجزا برای این هدست توصیف کرد. همانطور که می‌دانید هدست‌های واقعیت مجازی را می‌توان به دو دسته وابسته به صفحه‌نمایش گوشی و دارای صفحه‌نمایش مجزا دسته‌بندی کرد. هدست LG 360 VR دارای دو صفحه‌نمایش 1.88 اینچی از نوع IPS می‌باشد که رزولوشن هر یک از آنها برابر با 920×720 می‌باشد. گستره دید این هدست برابر با 80 درجه است. جک 3.5 میلی‌متری، درگاه USB نسخه 2 و C و دو دکمه OK و بازگشت از دیگر نکات طراحی این هدست شمرده می‌شوند.

همانطور که اشاره کردیم، این هدست تا اینجای کار فقط با گوشی LG G5 می‌تواند استفاده شود. برای این منظور نیز تنها کافی است که هدست را از طریق کابل microUSB نوع C به گوشی‌تان متصل کنید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. به ادعای خود ال‌جی استفاده از این هدست به مثابه دیدن تلویزیون 130 اینچی از فاصله 2 متری می‌باشد! البته این ادعای ال‌جی به خاطر  رزولوشن پایین لنزهای این هدست کمی شبیه برانگیز است. با همه این حال چنانکه از کاربران گوشی LG G5 هستید و به دنیای واقعیت مجازی علاقه‌مند هستید، عینک واقعیت مجازی LG 360 VR می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

مشخصات فنی هدست واقعیت مجازی ال جی 360 VR

درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون
ابعاد
45.9 × 164.1 × 185.6 میلی متر
وزن
117 گرم
پردازنده
Cortex-M4
فرکانس پردازنده
100 مگاهرتز
زاویه دید
80 درجه
صفحه نمایش
LCD IPS
اندازه صفحه نمایش
1.88 اینچ
رزولوشن
70 × 960 پیکسل
سنسور ها
مجاورت - شتاب سنج - ژیروسکوپ
سایر مشخصات
سازگار و قابل کنترل از طریق گوشی ال‌جی G5
دارای کلید های Select و Back
دارای پد نورگیر و محفظه پلاستیکی برای نگهداری و حمل
قابلیت پخش ویدئو و تصاویر 360 درجه و محتوای گوگل کاردبرد

نظرات کاربران هدست واقعیت مجازی ال جی 360 VR

  1. Abolfazl

    واقعا عالیه
    اصلا با vr سامسونگ قابل مقایسه نیست چون تو سامسونگ با با 2 تا لنز صفحه گوشیتو میبینی ولی vr ال جی خودش صفحه نمایش داره بخاطر همین کیفیت تصویر ال جی خیلی بهتره و یک سوم وزن vr سامسونگ و بدون تحمل کردن وزن خود گوشی روی سر

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *