Milanese Band For LG Watch Urban Luxe

بند میلانس ساعت هوشمند ال جی Urban Luxe

قیمت 129,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند میلانس ساعت هوشمند ال جی Urban Luxe

بند میلانس ساعت هوشمند ال جی Urbane Luxe

قابلیت تعویض بند که از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری ساعت‌های هوشمند امروزی می‌باشد در ساعت های هوشمند ال جی نیز لحاظ شده است. این امکان تولید کننده‌گان لوازم جانبی ساعت هوشمند را بر این داشته که به طراحی و عرضه انواع بند ساعت هوشمند فلزی، سیلیکونی و چرمی بپردازند. هر یک از این سه نوع بند اسمارت واچ ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارند. برای مثال بندهای فلزی و استیل با طراحی شیک خود معمولا برای مناسبت‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بند چرمی سبک‌تر بوده و با استایل‌های رسمی و مجلسی و همچنین استفاده روزمره گزینه محبوبی است؛ اما در مورد خرید بند ساعت هوشمند ال جی Watch Urbane Luxe مدل فلزی میلانس در مقایسه با سایر گزینه‌های خرید بند فلزی ساعت هوشمند ها، نکته حائز اهمیتی وجود دارد؛ بند میلانس ساعت ال جی واچ Urbane Luxe بر خلاف سایر بندهای فلزی از وزن بسیار کمتری برخوردار است. در واقع بهره‌گیری از طراحی بافت توری باعث شده این بند از نظر وزنی هم‌رده با بندهای چرمی قرار گیرد.

نکات مهم قبل از خرید بند میلانس ال جی واچ Urbane Luxe

بندهای گوناگونی در بین گزینه‌های خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند ال جی واچ استایل وجود دارد که آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های هر کدام از آنها و مقایسه با یکدیگر تجربه خرید اینترنتی لذت‌بخش‌تری را به ارمغان خواهد آورد. از دیگر نکات قبل از خرید بند ساعت که باید در نظر داشت، صرفه اقتصادی و ارزش خرید کالاست؛ لازم به ذکر است قیمت خرید بند میلانس LG Watch Urbane Luxe با توجه به وزن آن نسبتا کمتر است.

بند حصیری فلزی LG Watch Urbane Luxe از متریال با کیفیتی تولید شده که این مساله در کنار وزن کم باعث شده این بند برای استفاده‌های ورزشی نیز گزینه مناسبی باشد؛ از دیگر ویژگی‌های این بند که برای استفاده‌های ورزشی و فیتنس مورد اهمیت است امکان تنفس پوست مچ دست است که در این بند به لطف طراحی توری این امکان میسر می‌شود. این ویژگی در کنار انعطاف‌پذیری عالی بند میلانس ال جی واچ Urbane Luxe، این بند را به یکی از محبوب‌ترین بندهای موجود در بازار برای این ساعت هوشمند LG تبدیل کرده است.

بند ساعت هوشمند LG Watch Urbane Luxe دارای قفل مگنتی بسیار محکمی است که به‌خوبی روی بند چفت می‌شود. همانطور که در تصاویر این محصول پیداست، ساختار حلقه‌ای میلانس بند باعث شده تنظیم طول در محدوده بزرگی به راحتی انجام شود. در واقع اندازه طول بند سازگار با مچ دست با در نظر گرفتن طول خود ساعت بین 15.5 الی 26.5 سانتی‌متر است. با وجود اینکه این بازی اکثر مچ دست‌ها را پشتیبانی می‌کند اما حتما قبل از خرید بند ساعت ال جی واچ Urbane Luxe مدل میلانس مچ دست خود را اندازه بگیرید تا از مناسب بودن این بند اطمینان حاصل کنید.

نصب آسان بند ال جی Watch Urbane Luxe مدل استیل میلانس

بند میلانس ال جی واچ Urbane Luxe به مانند اکثر بندهای ساعت هوشمند از پین ضامن‌دار بهره‌مند است که این امر باعث می‌شود جداسازی و نصب بند روی ساعت به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی انجام گیرد.

راهنمای نصب بند میلانس ساعت هوشمند

خوشبختانه میزان تنوع میان گزینه‌های خرید لوازم جانبی ساعت ال جی واچ Urbane Luxe به گونه‌ای است که اکثر سلایق را پوشش می‌دهد. سلیقه، کیفیت و دوام متریال استفاده شده از جمله پارامترهای مهم در انتخاب و خرید یک کالا محسوب می‌شوند. از دیگر نکات مهم، قیمت بند ساعت ال جی واچ Urbane Luxe مدل استیل میلانس است که در مقایسه با دیگر بندهای فلزی و حتی چرمی در رده پایین‌تری قرار دارند، اما با این حال برای انواع مناسب‌ها مانند رسمی، روزمره و ورزشی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مشخصات فنی بند میلانس ساعت هوشمند ال جی Urban Luxe

قابل استفاده برای
LG Watch Urban Luxe
جنس
فلزی
نوع قفل
آهنربایی
ویژگی ها
سهولت تعویض و استفاده
رنگبندی متنوع
طراحی زیبا و جذاب
مناسب برای بانوان و آقایان

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند میلانس ساعت هوشمند ال جی Urban Luxe به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *