Motorola Moto G8 Play

گوشی موبایل موتورولا موتو جی 8 پلی

قیمت

نقد و بررسی اجمالی گوشی موبایل موتورولا موتو جی 8 پلی

پس از اینکه گوشی‌های سری جی (G) موتورولا با موفقیت و استقبال بی‌نظیر مشتریان روبه‌رو شدند، این شرکت تصمیم گرفت یک مدل دیگر از این خانواده را معرفی کند.

موبایل موتو جی 8 پلی با ابعاد 9*75.4*157.6 میلی‌متری و وزن 183.6 گرمی یکی از بهترین دستگاه‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آید که برای افرادی که نمی‌خواهند بابت موبایل پول زیادی بپردازند، گزینه ایده‌آلی می‌باشد.

شرکت موتورولا که زیرمجموعه لنوو است، در این محصول خود یک پنل 6.2 اینچی IPS LCD با نسبت بدنه به تصویر 80.7 درصدی و رزولوشن 1520*720 پیکسلی به کار برده تا نشان دهد می‌توان با هزینه‌ای کم، محتواها را با کیفیت بالایی پخش کرد.

از آن جایی که موتو جی 8 پلی در ماه اکتبر سال 2019 معرفی شده، همان‌طور که انتظار می‌رفت سیستم عامل آن اندروید 9 پای است تا با همکاری تراشه مدیا تک MT6771 هلیو P70M و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 تلفیقی از قدرت و سرعت در اختیار مشتریان قرار گیرد. در کنار این امکانات، رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مشاهده می‌شود که اگرچه شاید نتوانیم برای یک دستگاه معرفی شده در سال 2019 مناسب بدانیم ولی به خاطر اینکه می‌توان آن را با یک مموری کارت میکرو SD به 512 گیگابایت رساند، می‌توانیم با این موضوع کنار بیاییم.

در قاب پشتی این گوشی سه لنز 13 مگاپیکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/2.0، 8 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.2 به کار رفته‌اند که برای یک موبایل میان‌رده انتخاب‌های هوشمندانه‌ای به شمار می‌روند. حال که صحبت از دوربین شد، بد نیست بگوییم که در جلو و بالای نمایشگر نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی حضور یافته است.

در پایین این دستگاه، علاوه بر پورت میکرو USB برای شارژ باتری 4000 میلی‌آمپری، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. یک ویژگی دیگر این موبایل نیز سنسور اسکنر اثر انگشت می‌باشد که دقیقاً در همان لوگوی موتورولا (حرف انگلیسی M) جای‌گیری کرده و انصافاً سرعت خوبی هم دارد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از گوشی موبایل موتورولا موتو جی 8 پلی به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *