Nike Watch Strap Sport Band for Samsung Galaxy Watch 42mm

بند سیلیکونی طرح نایک ساعت هوشمند گلکسی واچ 42mm

قیمت 99,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند سیلیکونی طرح نایک ساعت هوشمند گلکسی واچ 42mm

بند سیلیکونی ساعت هوشمند Galaxy Watch 42mm

بندهای سیلیکونی در طرح و رنگ های مختلف، برای انواع ساعت های هوشمند تولید و عرضه شده و در بین کاربران نیز به خاطر قیمت پایین و تنوع زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. حال یکی از این ساعت هایی که برای آن انواع مختلفی از بند های سیلیکونی طراحی و تولید شده، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 42mm می باشد. بند سیلیکونی طرح نایکی از جمله این بندهای سیلیکونیی هست که برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 42mm ساخته شده است. این نوع بند دارای جنسی بسیار نرم و لطیف می باشد و از بهترین مواد سیلیکونی تولید و روانه بازار شده است.خرید بند سیلیکونی اسپورت برای ساعت هوشمند طرح نایکی

بند سیلیکونی ساعت هوشمند گلکسی واچ 42mm از جمله بهترین بندهایی می باشد که با انتخاب آن می توان به ساعت خود جلوه ای اسپرت بخشید و از استفاده آن لذت برد. قفل این بند از نوع دکمه ای و سگکی می باشد و  به نوعی طراحی شده که با بستن آن اضافه بند در قسمت زیرین بند قرار می گیرد و این خود نیز به زیبایی بند می افزاید. طراحی بند سیلیونی نایکی ساعت هوشمند Galaxy Watch 42mm به گونه ای هست که به منظور جلوگیری از عرق کردن مچ دست کاربر تعداد زیادی سوراخ در بدنه بند ایجاد شده تا مصرف کننده بتواند بدون عرق کردن مچ دست به مدت طولانی از آن استفاده کند. این بند در واقع از دو بخش زیرین و رویه تشکیل شده که در بعضی از آن ها رنگ این دو بخش باهم متفاوت و در طرح هایی نیز هر دو طرف هم رنگ هستند. نصب و جداسازی بند سیلیکونی طرح نایکی ساعت هوشمند گلکسی Galaxy Watch 42mm نیز بسیار راحت می باشد. به این صورت که هر دو طرف بند دارای پین ضامن دار است که با استفاده از ضامن شان می توان به راحتی بند را به ساعت نصب یا از آن جدا کرد. از دیگر ویژگی های بند سیلیکونی طرح نایکی ساعت گلکسی واچ 42mm می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. این تنوع رنگی و در کنار آن زیبایی بند سبب شده که کاربران جوان تر نسبت به خرید این بند تمایل بیشتری داشته باشند.

علاوه بر همه این ویژگی هایی که ذکر شد، همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت پایین بند سیلیکونی نایکی ساعت Galaxy Watch 42mm از جمله دیگر دلایل محبوبیت این نوع بند می باشد. چرا که به خاطر قیمت مناسب آن می توان با تهیه چندین نوع طرح و رنگ از این بند در مناسبت های مختلف و متناسب با شرایط زمانی و مکانی که کاربر در آن قرار دارد از این بندها استفاده کند و چهره تازه ای به ساعت خود ببخشد. بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 42mm در هر شرایط و محیطی قابل استفاده است و قابلیت شستشو نیز دارد. از دیگر ویژگی های این بند وزن بسیار سبک آن است که سبب می شود تا کاربر به هنگام استفاده از آن بر رو مچ دست خود احساس سنگینی نکند و بتواند مدت زمان طولانیی از این بند استفاده نماید.

مشخصات فنی بند سیلیکونی طرح نایک ساعت هوشمند گلکسی واچ 42mm

قابل استفاده برای
Samsung Galaxy Watch 42mm
جنس
سیلیکون
نوع قفل
پین بند
مناسب برای
بانوان و آقایان
ویژگی ها
دارای رنگبندی متنوع
قابلیت تغییر اندازه بین بین 140 تا 220 میلی متر

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند سیلیکونی طرح نایک ساعت هوشمند گلکسی واچ 42mm به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *